Pilootide streigi tõttu on SASi lennuliiklus Taanis, Norras ja Rootsis häiritud
SASi sõnul pole aga häiritud need lennud, mida korraldavad nende partnerid. Firma sõnul teevad nad hetkel kõik selleks, et tekkinud olukord lahendada ja inimestele võimalikult vähe ebamugavusi põhjustada.
Raha tagasi
Kui oled ostnud lennupileti mõnele SASi lennule, mis toimub vahemikus 26.-28. aprill 2019 ja seda lendu pole veel tühistatud, kuid eelistad sellegipoolest lennust loobuda ja tahaksid raha tagasi, siis saad seda teha SIIN.
Oma lennu staatust saad vaadata SIITvõi SIIT. Parem uuri enne lennujaama suundumist järele, kas lend on veel plaanis või on see juba tühistatud.
SIIN on nimekiri lendudest, mida pilootide streik ei puuduta.
SAS pakub tasuta uue lennu broneerimist inimestele, kes kardavad, et nende lendu võib mõjutada 29. aprillil 2019 algav pilootide streik. Pakkumine kehtib ainult SASi lendudele ja mitte nendele lendudele, mida korraldavad nende partnerid.
Lendu saavad muuta tasuta ka My Bookings lehel muuta ka need, kes:
- lendavad SASiga;
- kelle lend pole tühistatud;
- kelle lennu väljumine leiab aset vahemikus 26.-29. aprill 2019;
- kelle lennupileti number algab 117-ga;
- kelle pilet on ostetud enne 24. aprilli 2019;
- kelle pilet on ostetud SASi veebilehel, mobiilirakenduses või SASi kõnekeskuse kaudu;
- kui ostsid pileti aga reisibüroo kaudu, siis võta nendega otse ühendust.
Pileti saad ümber vahetada samasse sihtkohta, kuid teisele kuupäevale, kui sellel kuupäeval leidub vabu lende samas klassis. Esimene kuupäev, millele saad lennu ümber vahetada, on 6. mai ja kõige hilisem kuupäev on 30. september.
Lennupiletit ei saa teisele kuupäevale ümber vahetada internetis, kui plaanid reisida imikuga, tellisid lennule eritoidu, lendad saatjata alaealisena või kui oled palunud kas ratastooli või lemmiklooma transporti.
Su lend tühistati? Mida teha?
1. Oota, millal SAS pakub sulle järgmise aja. Kui su lend mingil põhjusel tühistati, hakkab SAS otsima kohe võimalust panna sind järgmisele vabale lennule. Uus lennuaeg saadetakse tavaliselt SMSi teel.
2. Muuda lennukuupäev hilisemaks
Kui soovid saada selles osas SASiga kontakti, saad seda teha SIIT. Kui ostsid pileti turismibüroo kaudu, siis võta nendega otse ühendust.
3. Tühista oma lend ja saa raha tagasi
Kui su lennureis on tühistatud või lükatud edasi rohkem kui kolm tundi ja sa ei soovi enam lennata, siis on sul võimalik saada kogu piletiraha tagasi. SAS paneb aga kõigile südamele, et kui tühistad oma lennu ja soovid raha tagasi, siis pole firma kohustatud leidma sulle ööbimiskohta ja maksma söögi eest.
Kuidas teha sooviavaldus raha tagasisaamiseks, kui lend tühistati?
Kui ostsid pileti SASi kaudu ja see algab numbriga 117, siis saad taotleda pileti eest raha tagasi SIIN.
Kui broneerisid lennu reisibüroo kaudu, siis tasub võtta ühendust nendega.
Kui SAS määras sulle ise uue lennuaja, mille väljumisaeg su eelmise lennuga on kõige rohkem 24 tundi, siis saad soovi korral ikkagi taotleda raha tagasi. SAS ei hakka pakkuma sulle alternatiivseid transpordivõimalusi.
Kui SAS määrab sulle aga uue lennuaja ja see leiab aset 24 tunni või rohkema aja pärast, siis võid osta uue lennupileti, mis lendab varem või minna bussi või rongiga ja SAS maksab vahe kinni, kui uus transpordivahend jääb suures piirdes samasse hinnaklassi. Kui otsustad viimase võimaluse kasuks, siis on oluline, et teavitaksid SASi, et soovid oma lennu tühisada ja hoiaksid alles tšekid, millega saad tõendada, et kasutasid mõnda muud transporti.
Allikas: flysas.com