Kõige sagedamini vedavad eestlased puhkusepäevimeie lõunanaabrite pealinnas Riia. Mullu käis Lätis rohkem eestlasi kui Tartus on elanikke - ligi 106 000 inimest. Uueks kuumaks sihtpaigaks on saanud aga Austria pealinn Viin.

Coca-Cola uus kampaania viib Sind reisima, kokku on kampaanias 20 sihtkohta üle kogu maailma ja Sinu ülesanne on vaid kork registreerida ja kohver pakkida.

Kampaanias osalemisks tuleb registreerida 0,5 liitrise Coca-Cola, Fanta või Sprite kood (www.coca-cola.com) ja iga päev võidab üks õnnelik osaleja 500€ reisivoucheri ning reis lemmiksihtkohta võibki alata. Lisaks loositakse iga päev välja pileteid Weekend Festivalile ja Positivusele.

Reisida saab nii teisele mandrile kui ka kodusesse Euroopasse, rannapuhkusele või siis hoopis kultuuri nautima. Sihtkohtadena on välja pakutud New York, London, Barcelona, Ibiza ja palju muid lahedaid kohti. “Eestlased armastavad reisimist ja suvi on kindlasti aeg, kus meil kõigil on natuke rohkem aega puhkamiseks ja muidugi reisimiseks. Otsustasime, et pakume välja 20 väga erinevat sihtkohta, et iga enimene leiaks oma lemmikkoha, kus aeg maha võtta ja teistsugust kultuuri nautida,” ütles Coca-Cola brändijuht Irina Gailiša.

Kampaania koostöös reisikorraldusfirmaga Tumlare algab 20. aprillil ja kestab kuni 30. juunini.