25.09.2016, 08:10
Kolmandik "häid hotelle" annab kliendile mustad linad
FOTO:
Hotellimaailmas toime pandud salajased uuringud on tunnistajaks tõsiasjale, et ka lugupeetud hotellikettides ei vaheta iga kolmas klientide lahkumise ja uute külaliste saabumise vahel numbritoas voodipesu.
Inside Editioni sooritatud katsete käigus registreerus salaplaanidega klient üheksasse New Yorgi hotelli ja pihustas vaid vaid ultraviolettvalguses nähtava värviga voodilinale sõnumid stiilis "I slept here" (mina magasin siin) ning "yuck" (väkk), kirjutab Eesti Ekspressi Kohver.
Päev hiljem registraarus täpselt samasse tuppa teine spioon-klient ning tuvastas, et Candlewood Inn & Suites Times Square'i, Resinedce Inn by Marriott Times Square'i ja La Quinta Inns & Suites Central Parki tubades oli voodilinu vaid sirgeks kohendatud. Hotellikorporatsioonid paluvad vabandust ja lubavad intsidente uurida.