iOS, Androidi, kui ka Apple Watch'i platvormidele saadaolev rakendus aitab reisijat mitmete võimalustega. Alates broneerimisest, lennule registreerimisest kuni reisinõuanneteni, mis aitavad lendamise võimalikult sujuvaks ja mugavaks teha.

Reaktor Aero tegevjuhi Konsta Hanssoni sõnul tegi Finnair väga julge otsuse uuendades oma digitaalseid teenuseid ja ettevõte on sellega juba löömas laineid lennuliikluse sektoris. "Finnair on digitaalsete teenuste osas teerajaja. Mida aeg edasi seda rohkem lennufirmasid soovib digitaalsetest lahendustest kasu saada ja loodetavasti julgustame aina enam lennufirmasid liikuma kasutajasõbralike lahenduste poole, et lennureisid muutuksid kõigi jaoks meeldivamaks,“ lisas Hansson.

Finnairi asepresidendi Jaron Millneri sõnul näitab tunnustus, et ettevõte on oma arengu ja digitaalsete teenustega õigel teel. "Rakenduse peamine eesmärk oli muuta reisikogemus võimalikult sujuvaks. Arendamise algusjärgus pöörasime suurt tähelepanu tootedisainile, et kõik funktsioonid oleksid võimalikult mugavad kasutada," lisas Millner.

Red Dot disainiauhindade konkursi peetakse valdkonna mõjukaimaks ja neid antakse välja alates 1955. aastast. Näiteks on parima disainimeeskonna auhinna võitnud Siemens, Apple, BMW, Bose, Porsche, Lenovo ja Ferrari.
Kommunikatsioonidisaini kategooria auhindu antakse välja alates 1993. aastast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena