Vähemalt ühe asjaga on reisijad rohkem rahul, kui kolm aastat tagasi!
Reisijad muutuvad järjest nõudlikumaks ja nende kaebused sagedasemaks, siiski juhtub vahel, et mõne Euroopa lennufirma uuring näitab ka inimeste rahuolu kasvu.
Läti lennufirma airBaltic on saavutanud viimase kolme aasta kõrgeima kliendirahulolu reitingu, selgub kokkuvõtlikust reisijateküsitlusest.
airBalticu tegevjuht Martin Gauss: “Meie kliendirahulolu on oma kõrgpunkti. Ja kõik meie kliendigrupid räägivad märkimisväärsest teenuste paranemisest – võõramaalased, kes külastavad Baltikumi, lätlased, eestlased ja leedukad, kes lendavad meie otselendudega Lääne pealinnadesse läbi Riia, aga ka agentuurid ja ärikliendid, kes kasutavad meie kõige kõige sagedasemaid liine.”
Kliendid on airBalticu tugevustena välja toonud lennugraafikud, mugava kodulehe, lennuteavitused, check-ini meeldetuletused ning professionaalse ja sõbraliku teeninduse. Uuringu järgi ootavad kliendid taskukohasemaid hindasid ning airBaltic on ka juba sellele reageerinud, alandades sel aastal tasusid. airBaltic pakub lende, mille tasud algavad 15 eurost. Veelgi enam, airBaltic täiustab peagi ka selleiseid teenuseid nagu mugavamad istekohad ning käsipagasi ruum, kohe, kui uued CS300 lennukid veel sel aastal kasutusele võetakse.
Uuring viidi läbi 1610 airBalticu kliendi eas firma põhiturgudel Euroopas, Venemaal ja SRÜ riikides, kasutades TNS Läti - TRI*M™ kliendiküsitluse metoodikat. Erakliendirahulolu on näidanud 6-punktist kasvu sel aastal (kohalikud 6 punkti, välismaalased 4 punkti, transfeer-reisijad 2 punkti). Ärikliendi rahulolu airBalticu teenustega kasvas aga 8 punkti ja koostööpartnerite, näiteks reisibüroode rahulolu kasvas rekordilised 16 punkti viimase aastaga.