AS Tallink Grupp juhatuse liikme Lembit Kitteri sõnul on BURGER KING® restoranikontseptsiooni frantsiis sobiv projekt katsetamaks kahe tugeva kaubamärgi ja teenuse omavahelist sünergiat. „Ootame põnevusega, kuidas meie reisijad restorani vastu võtavad, mis on laevarestoranide hulgas täiesti uus, kuid samal ajal maailmas väga tuntud teenus“, ütles Kitter.

Restel Oy juhatuse esimees Mikael Backman usub, et kiirtoidurestorani saab saatma suur edu. „BURGER KING® sobib ideaalselt Tallinn-Helsingi kiirlaevaliinile. Olles töötanud üle 20 aasta laevanduses, näen suurt potentsiaali meie ülemaailmse kaubamärgi ja unikaalse asukoha sidumisel”, ütles Backman.

BURGER KING® kiirtoidurestoran ehitati reisilaevale Star jaanuaris ja veebruaris toimunud planeeritud dokkimise ja sellele järgnenud nädalate jooksul. Restoran asub 9.tekil, endise pitsat ja hamburgereid pakkunud Quick&Easy toidukoha asemel. BURGER KING® restoranis on ligikaudu 300 istekohta, kuid kuna sealset toitu saab ka kaasa võtta, saab seda tegelikult nautida kõikidel laeva reisijatealadel vastavalt inimeste enda eelistustele. Restorani töötajad said ettevalmistuse ja koolituse vastavalt rahvusvahelise keti kontseptsioonile.

Tallink lõi seoses restorani avamisega laevale täiendavalt 20 töökohta.

Restorani menüü on saadaval kõikidel Tallinki kliendiveebisaitidel. Söögikoht on avatud kõikide Stari reiside vältel kõikidel nädalapäevadel.