Kiilupaneku tseremooniat jälgis üle saja külalise Meyer Turku laevatehasest, Tallinkist ja klassiühingust Bureau Veritas. Õnnetoovad mündid asetati laeva kiilu alla, laeva valmides hoitakse õnne toomiseks neid laeva pardal.

Meyer Turku juhatuse esimees Jan Meyer väljendas laevakorpuse ehitamise alguse üle siirast heameelt. „Üle aasta oleme me Tallinki uut kiirlaeva koos omanikuga kujundanud, et töötada välja nii LNG-ga töötavad uue põlvkonna masinad kui ka uudset avalike alade arhitektuuri. Lisaks oleme eeltootnud korpuse blokke. Laevaehituses on pidev areng normiks ning traditsioonidele palju ruumi ei jää. Endiselt on aga laevaehituses säilinud ka erilisi hetki, mis väärivad korraks peatumist ja tehtud tööle tagasivaatamist. Täna hakkame seda laeva lõpuks kokku panema ning see hakkab järjest enam oma kuju võtma“, märkis Jan Meyer.

AS-i Tallink Grupp juhatuse esimees Janek Stalmeister ütles, et kuigi ettevõttel on uute laevade ehitamisel pikaajaline kogemus, on iga uus alus unikaalne ning ehitusprotsess väga põnev. “Tegemist on meie esimese LNG laevaga, mis toob endaga väga palju uuenduslikkust ning me tervitame igat sammu lähemale järgmisele aastale, mil see lõpuks valmib. Me ei jõua ära oodata, mil saame selle suurepärase laeva meie reisijateni tuua“, lisas Stalmeister.

Megastar saab olema 212 meetrit pikk laev, mis võtab korraga peale kuni 2800 reisijat ning hakkab sõitma Tallinn-Helsingi liinil. Alus valmib 2017. aasta alguses. Kütusena saab Megastar kasutada nii veeldatud maagaasi kui ka tavapärast laevakütust. Laeva brutotonnaž on 49 000 tonni ja kiirus kuni 27 sõlme.

AS Tallink Grupp on Läänemere põhjaosa juhtivaid reisilaeva- ja kaubaveo ettevõtteid, mille laevastik koosneb kokku 15 alusest. Tallinki ja Silja Line kaubamärkide all teenindab firma kuute erinevat laevaliini, kus sõidab aastas kuni 9 miljonit reisijat. Ettevõte annab tööd ligi 7000 töötajale.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena