Airship Paris pakub õhulende poolest tunnist mõne tunnini. Lennumasinaks on Saksamaal valmistatud Zeppelin NT, mida toodetakse juba 1990. aastast. 75-meetrine heeliumipall on tugevdatud süsinikkiust kolmnurkadega, maksimumkiiruseks on 90 kilomeetrit tunnis ning lennukauguseks kuni 900 kilomeetrit. Tavalise "turistikiiruse" saavutamiseks kasutatakse tagumist propellerit, mis annab liikumiskiiruseks 70 km/h. Reisikõrgus on tavaliselt 300 meetrit, kuigi õhupall võib tõusta ka kuni 2800 meetri kõrgusele.

Kuna pardale mahub vaid 12 reisijat, on pileti hind üsna kallis. Pooletunnine õhusõit maksab täiskasvanule 250 eurot ning kuni 12-aastastele lastele 200 eurot.

Zeppelini gondel on varustatud suurte panoraamsete akendega ning lennu ajal võib salongis vabalt ringi liikuda ja akna taga mööda libisevat maastikku vaadata.

Lisaks Pariisi ümbrusele saab Zeppeliniga sõitu nautida ka Saksamaal, õhupallide kodumaal. Friedrichshafenist korraldatakse hea ilma korral õhusõite, mis maksavad 200 eurot. Kevadel oli õhupall ka Münchenis.

Oktoobrist 2008 kuni novembrini 2012 tegutses USA-s Ränioru startup-ettevõte Airship Ventures, pakkudes õhureise nii ida- kui läänerannikul, kuid lõpetas tegevuse. Euroopa õhulendude pakkujad aga loodavad, et Zeppelinid saavad jälle populaarseks mitte ainult lühikeste lõbusõitude jaoks, vaid ka transpordivahenditena. Peale Hindeburgi plahvatust 1937. aastal pole Zeppelini tüüpi õhusõidukid ehk dirižaablid enam kuigi populaarsed olnud, kuigi kergestisüttiva vesiniku asemel kasutatakse moodsates õhupallides nüüd vaid mittepõlevat heeliumi.