Kruiisilaev Silja Serenade siirdub plaanilisele tehnohooldusele Poola
Tallink Grupp annab teada, et ettevõtte kruiisilaev Silja Serenade, mis liikleb tavapäraselt ettevõtte Helsingi-Stockholmi liinil, ei opereeri laeva korralise tehnohoolduse tõttu graafikujärgselt liinil perioodil 7.-29. jaanuar 2025.
Laev Silja Serenade suundub esmaspäeval, 6. jaanuaril plaanilisse tehnohooldusesse Poola Gdanski Remontowa laevatehasse, kus laev dokitakse, laeva veealune osa hooldatakse ja värvitakse. Lisaks mahukatele plaanilistele hooldustöödele uuendatakse põhjalikult laeva mitmeid elutähtsaid süsteeme, nagu laeva mereautomaatika süsteem ja unikaalne aktiivroolisüsteem. Laeva masinaruumis hooldatakse muuhulgas masinate regulaatorid ning põtkurid. Lisaks planeeritud hooldustöödele uuendatakse ka mitmeid võtmetähtsusega süsteeme, nagu tulekahju avastamise ja häire süsteeme ning laeva sisetelefonisüsteemi. Põhjaliku uuenduse saab ka laeva mereautomaatika süsteem.
Laeva tehnohooldus, mis kestab ligikaudu kuu aega, tehakse klassiühingu hoolsa järelevalve all ning parima tulemuse nimel on tööde teostamiseks kaasatud kogenud tehnikud kogu Euroopast.
30. jaanuaril 2025, naaseb laev Silja Serenade ettevõtte Helsingi-Stockholmi liinile Helsingis, väljudes liinigraafiku järgselt Stockholmi kl 17.00.
Silja Serenade’i dokkimise perioodil Gdanskis opereerib ettevõtte Helsingi-Stockholmi liini tavapärase kahe laeva asemel ainult üks laev, ettevõtte laev Silja Symphony, ülepäevaste väljumistega Helsingist Stockholmi.
„Silja Serenade on meie laevastiku üks populaarsemaid laevu, mis on meie klientide südametes erilise koha leidnud. Peale laeva naasmist dokist oma tavapärasele liinile on laev läbinud lisaks tavahooldusele mitmeid olulisi tehnilisi uuendusi ning samuti on värskendatud laevakeret, mis tagab, et laev on eeloleva, 2025. aasta reisimise kõrghooaja alguseks suurepärases vormis ning igati valmis meie häid reisijaid teenindama,“ ütles Tallink Grupi laevateeninduse juht ja peakapten Tarvi-Carlos Tuulik.
Tallink Grupi laevade hooldust korraldab ettevõte vastavalt rahvusvahelistele nõuetele ja laevaomaniku poolt seatud standardite kohaselt. Laevade tehnohooldused on osa kontserni laevastiku regulaarse plaanilise hoolduse ja moderniseerimise kavast lisaks regulatiivsetele nõudmistele dokkida laevu vähemalt kaks korda iga viieaastase perioodi jooksul.