„Väga oluline on pöörata tähelepanu Eesti ja Läti külalistele. Kui sel aastal on Tartu väliskülaliste numbrid oluliselt suurenenud, siis natuke tagasihoidlikumalt ööbivad Tartus lätlased ja eestlased,“ sõnas turismivaldkonna juht Annika Ojasaar.

„Kampaania sõnumid keskenduvad linna ja maakonna jõulutundele ning samaaegselt aktiivsetele tegevustele, mis kutsub peresid, sõpru ja nende lähedasi siia oma puhkust veetma ja mitmeks päevaks jääma. Varasemad kampaaniad on näidanud, et Tartu on atraktiivne jõulupuhkuse sihtkoht ka välisturgudele,“ lisas ta.

Kampaaniat reklaamitakse sotsiaal- ja tavameedias Eestis, Soomes ja Lätis. Eesti ja Soome turul tehakse koostööd ka sotsiaalmeedia sisuloojatega. Soome sihtrühmale on oluliseks sõnumiks lennuühendus, sest mugavad otselennud Helsingist Tartusse toovad jõulutunde 45 minuti kaugusele. Soome kampaania algas eelmisel nädalal ning Eesti ja Läti suunalised tegevused käivitusid selle nädala alguses.

Visit Tartu uuel veebilehel leiavad külastajad teavet Tartu ja Tartumaa talviste elamuste, sündmuste ja paikade kohta. Lisaks jagatakse inspiratsiooni, kuidas veeta meeldejääv puhkus koos pere või sõpradega – olgu selleks jalutuskäigud Tartu vanalinnas, Tartu jõululinna kohvikud ja uisuväljak, aktiivne talvepuhkus või meeleolukad kontserdid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena