Delfi Reisijuhile kirjutas lugeja, kes täna varahommikul Rhodoselt Tallinna saabus. „Reisijad pidid ootama pagasit üle 1,5 tunni. Pagas unustati lennukist maha laadida. Infolett ei osanud ka infot jagada, öeldi vaid, et ju siis jäi pagas maha Rhodesele,“ kirjeldab reisija kogetut.

Ta lisab, et paljud inimesed ei jaksanud oodata ning lahkusid lennujaamast ilma pagasita.

Põhjus peitub väljuvates lendudes

„Täna hommikul pidid Rhodoselt Tallinnasse saabunud reisijad tõepoolest oma pagasit tavapärasest kauem ootama. Põhjuseks oli asjaolu, et Rhodoselt saabuv lend hilines pool tundi ja sattus samale ajavahemikule, mil väljumas oli kolm lendu, mille pagasi liigutamiseks oli tarvis kogu meeskonna ressurssi,“ kommenteerib Tallinna lennujaama kommunikatsioonispetsialist Eneli Rohtla. Ta rõhutab, et väljuvate lendude õigeaegne teenindamine on alati prioriteet.

„Meil on väga kahju, et reisijad pidid tavapärasest kauem ootama ning me vaatame kindlasti üle, kuidas parandada info liikumist erinevate osakondade vahel, et reisijad saaksid infot paremini,“ sõnab Rohtla.