Lennufirma teatel lennureisijad intsidendis kannatada ei saanud. Salongipersonali vigastuste tõsidust uurimisjuht Janne Kotiranta täpsemalt ei kommenteerinud.

Turbulents tekkis Eesti ja Soome õhuruumis, täpsemalt Soome lahe kohal. Vahejuhtumisse sattus lennuk Boeing 737 Max-8, millel on varemgi turbulentsiga probleeme olnud. Neist kõige kriitilisem juhtum leidis aset tänavu 5. jaanuaril, mil Alaska Airlinesi lennul kukkus samal mudelil eest uksepaneel, mis jättis lennukisse augu. Hiljem leidsid uurijad, et lahti tulnud uksepaneel ei olnud korralikult kinnitatud.

2018. ja 2019. aastal kukkusid alla ka kaks 737 MAX mudelit, mille järel peatati ajutiselt nende tootmine. Kokku hukkus õnnetustes 346 inimest. Teadlaste sõnul oli lennuki kukkumise peamiseks põhjuseks MCAS-i varisemisvastase süsteemi rike.

Soome lahel toimunud olukorra täpsemate asjaolude väljaselgitamiseks alustati uurimist.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena