Paraku kasutatakse Eestis seda võimalust liiga vähe. Lennuhüvitist on võimalik saada kolmel juhul: lennu tühistamine, hilinemine sihtpunkti üle kolme tunni ja lennust maha jätmine ehk teisisõnu ülebroneeringu korral.

Eestimaine ettevõte Flagito aitab reisijatel hüvitist saada. Saates „Elustiil" räägivad Flagito esindajad, vandeadvokaat Kristjan Tuul ja advokaat Sander Potisepp, milliseid kadalippe on vaja läbida suhtlusel lennufirmadega. Hüvitise taotlemine ei ole keeruline protsess ja reisijatel on võimalik see ette võtta iseseisvalt. Paraku annab osa lennufirmasid endast kõik, et asjad ei liiguks, lootes, et kulude tõttu reisijad individuaalselt kohtu poole ei pöördu. Siin tulebki appi Flagito.

Flagito esindajad räägivad kohtusaagadest ja huvitavatest juhtumitest, kus kohtu kaudu on hüvitis reisijatele edukalt välja makstud.

Saates selgitatakse, millest sõltub hüvitise suurus, mida tasub tähele panna lennupileti ostmisel ning millised õigused on reisijal lennuprobleemide korral. Lisaks räägivad Flagito advokaadid „Elustiili“ podcast’is, kuidas reisijad peaksid oma õiguste eest seisma, millised on lennufirmade vabandused ja miks on Flagito kaudu palju suurem võimalus lennufirmadelt hüvitis kätte saada. Kuula saatest lähemalt.

Jaga
Kommentaarid