„Oleme uhked selle auhinna üle, mis on tunnistuseks Finnairi meeskonna töökusest ja pühendumusest. Me püüame iga päev tagada klientidele kõige sujuvama reisikogemuse ja jätkame investeerimist kliendi teekonda, alustades digitaalsetest kanalitest ja klienditeenindusest kuni lennuelamuse ja salongidisainini,“ ütles Finnairi Euroopa turujuht Arunas Skuja.

Finnair jätkab tööd kliendikogemuse nimel, pöörates erilist tähelepanu operatiivsele usaldusväärsusele, tõhusamatele digiteenustele ja klientide valikuvõimaluste suurendamisele. Hiljuti teatas lennufirma, et lõpetas 200 miljoni euro suuruse uue pikamaalennukite salongi uuendamise, mille käigus on nüüdseks renoveeritud kõik pikamaalennukid ning Helsingi lennujaama Schengeni alal uue, suurema Finnairi ootesaali avamisest. Lähikuudel jätkab Finnair investeeringuid kliendikogemusse ja lennukiparki, plaanis on uuendada piirkondlike E190 tüüpi lennukite salongid.

Skytrax’i, rahvusvahelise õhutranspordi reitinguorganisatsiooni, korraldatud World Airline Awards on maailma suurim iga-aastane lennureisijate rahulolu-uuring, mida tuntakse ka lennundussektori Oscari nime all. Uuringus analüüsitakse klientide rahulolu lennufirma üldise kliendikogemuse osas nii lennujaamas kui ka õhusõiduki pardal.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena