Põhjaranniku kohaselt on reisid Riiga ja tagasi kavas kaks korda ning Vilniusesse üks kord päevas. Reis Narva ja Riia vahel kestaks seitse tundi, Narva ja Vilniuse vahel veidi üle 11 tunni.

FlixBusi Poola ja Baltikumi äriarendusjuht Angelina Kostiukova sõnas Delfi Reisijuhile, et nad usuvad ettevõttes täiendavate pikamaaliinide vajalikkusesse. Seetõttu taotlevadki nad praegu uute liinide avamiseks Eesti transpordiametilt luba. „Loodame, et taotlus liinide avamiseks saab heakskiidu ning saame Narva–Riia ja Narva–Vilniuse soodsad ja rohelised liinid avada veel selle aasta jooksul,“ ütles ta.

Kostiukova sõnul soovivad nad eestlastele pakkuda taskukohast, rohelist ja mugavat reisimist. „Uute liinide laiem eesmärk on luua tihe võrgustik: sujuv ühendus Eesti, Läti ja Leedu suuremate linnade vahel, siduda need meie sõlmpunktide, Varssavi ja Berliiniga, ning seeläbi kogu Euroopa laiaulatusliku võrgustikuga,“ selgitas ta.

Konkurent konkurentsi ei karda

Viimati, 2023. aasta juulis hakkas FlixBus Eestist Soome sõitma. „Baltikumi läbiv roheline liin ulatub nüüd Varssavist Vaasani, sisaldab laevareisi Tallinnast Helsingisse ja soovi korral marsruuti jätkamist sellistesse linnadesse nagu Salo, Turu, Raisio, Rauma, Närpes ja Vaasa,“ kirjeldas Kostiukova.

Ta lisas, et ettevõte näeb, et eestlaste nõudlus pikamaa bussireiside järele on viimastel aastatel märkimisväärselt kasvanud.

Praegu saab Narvast Riiga kaks korda päevas Lux Expressiga. Ettevõtte Eesti ärijuht Ingmar Roos kommenteeris, et FlixBusi plaan nende plaane ei muuda. „Lux Express jätkab parima kvaliteedi ja teenuse pakkumist marsruudil Narva–Riia–Narva ilma muudatusteta,“ ütles ta.