„2023. aastal ületasid kliendimahud kõik meie ootused ning oleme oma klientidele ja töötajatele väga tänulikud. Meie edu näitab tugevalt, et meie reisijad hindavad meie kvaliteeti ja teenust,“ ütleb Eckerö Line’i tegevjuht Taru Keronen.

Mullu pälvis Eckerö Line ka mitmeid auhindu ja tunnustusi nii klientidelt kui töötajatelt: esimene koht EPSI reitingus ja neljas koht kliendisuhete indeksi uuringus, lisaks teine koht suurte organisatsioonide kategoorias Oikotie vastutustundliku töökoha uuringus.

Eckerö Line’i kaubaveoäri kasvas samuti jõudsalt, nagu ka Eckerö Line’i turuosa Tallinna ja Helsingi vahelisest kaubaveo koguturust. Kaubaveoäri positiivsele arengule andis muu hulgas hoogu MS Finbo uuenenud sõidugraafik.

MS Finlandia korraline hooldus

Eckerö Line’i laev MS Finlandia on korralises hoolduses 7. jaanuarist 8. veebruarini. Mootori-, masina- ja navigatsioonisüsteemides tehakse arvukalt ulatuslikke hooldus- ja uuendustöid, mis võimaldavad praegusest veelgi keskkonnasõbralikumat liiklemist. MS Finlandia saab muu hulgas uued pöördetüürid ja sõukruvi labad. Selle meetme eesmärk on vähendada heitkoguseid ja oletatav mõju võib olla 6 protsenti. Lisaks töödeldakse laeva põhja spetsiaalse värviga, mis muudab laeva vees liikumise ühtlasemaks ja sujuvamaks. Seegi aitab kaasa kütusekulu vähendamisele.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena