Naine broneeris endale toa Novotel Perth Langley’s. Ta käis duši all ning kuivatas juukseid fööniga. Peagi kõlas toa uksele koputus ning ust avades nägi ta tuletõrjujaid.

Selgus, et naise föön oli käivitanud hotelli tuletõrjealarmi, mistõttu kutsuti välja ka tuletõrjujad ning see tekitas kogu hotellile omajagu muret. Kuna olukord sai ka kohe lahendatud, arvas naine, et tegemist oli naljaka vahejuhtumiga, mida hiljem sõpradele rääkida.

Kolm päeva hiljem aga oli hotell võtnud ta pangakontolt maha 1400 Austraalia dollarit. Segaduses naine helistas hotelli. Sealt vastati talle, et kontolt maha võetud summa oli tasu tuletõrjujate väljakutsumise eest.

Tuletõrje väljakutsumise tasu on 1337 dollarit ehk 63 dollarit vähem kui naiselt nõuti. Naine helistas uuesti hotelli, et nad kannaksid talle raha tagasi, kuid hotell keeldus. Peagi enam ei võtnud hotell naise kõnesid vastu.

Naine ei jätnud jonni ning saatis hotellile e-kirju, et raha tagasi saada. Lõpuks kantigi talle raha tagasi. Naise jaoks on aga endiselt uskumatu, et hotell temalt üldse raha nõudis fööni kasutamise eest. „Kui mul hommikusöögilauas sai röstris kõrbema läheb ja seetõttu hakkab tööle tuletõrjealarm, kas nad esitavad mulle ka siis arve?“