Küberründe tõttu olid häiritud järgmised teenused:

  • Piletite ostmine ja allalaadimine veebis

  • Raha laadimine Ühiskaardile

  • Piletite saatmine e-posti teel

  • Sõiduplaanide kuvamine

Kella 21.20 paiku teatas Ridango, et ühistranspordi piletimüügisüsteemi teenused töötavad taas üle Eesti ning küberrünnakute mõju on peatatud.

„Küberrünnakud häirisid piletimüügi teenuste kättesaadavust mõned tunnid, kuid rünnakud on nüüd edukat peatatud,“ ütles Ridango tegevjuht Erki Lipre.

Küberrünnakud mõjutasid tänasel õhtupoolikul ühistranspordifirmade piletimüügiteenuste kättesaadavust, kuna Ridango koges järjestikuseid Distributed Denial-of-Service (DDoS) tüüpi küberrünnakuid, mis omakorda tekitasid tõrkeid ühistranspordi pileti ostmisel ja sõiduplaanide kuvamisel.

Firma peamisteks klientideks on omavalitsused, nende allüksused ja ühistranspordi eravedajad, sealhulgas muudetakse ühistranspordi kasutamist mugavamaks maailma paljudes suurlinnades. Eestis on klientideks Elron, Tallinna Transpordiamet, Tartu linn, Pärnu Ühistranspordikeskus jt.