Välismeedia andmetel väljus lend NZ26 kolmapäeval Aucklandist umbes kell 20.40 ja oli sõitnud ligikaudu neli tundi, kui pidi äkitselt tagasi Aucklandi pöörduma.

Lennuk Boeing 787-9 Dreamliner maandus täna, 9. novembril uuesti Aucklandis kohaliku aja järgi kell 7.30 hommikul. Kokku kestis lend 11 tundi, kuid sihtkohta – Chicagosse – ei jõutudki. Air New Zealandi pressiesindaja ütles, et lennuk oli sunnitud tagasi pöörduma, sest lennukit tabas tehniline rike. Rikke tõttu võttis lennuki teekond Aucklandi oodatust palju kauem, mistõttu pidid reisijad lennukis kokku viibima ilma asjata 11 tundi järjest.

„Selle tulemusena pidid reisijad Aucklandi jõudes lennukist lahkuma, sest lennukit tuli maandumisel täiendavalt kontrollida,“ ütles pressiesindaja.

Sarnane juhtum leidis aset vaid paar kuud varem

„Kõik reisijad on nüüdseks ümber broneeritud järgmisele vabale lennule. Täname kliente nende kannatlikkuse eest. Töötame praegu selle nimel, et lennuk saaks võimalikult ruttu taas töökorda,“ lisas ta.

Juunis juhtus lennufirmal sarnane juhtum. Air New Zealandi lennuk pidi samal marsruudil tagasi Aucklandi pöörduma, sest ilmnes probleem lennuki kütusega.

Hiljem selgus, et probleemiks oli kütuse leke vasakus mootoris, mis tähendas, et lennuk oli sunnitud maanduma vaid ühe mootoriga. Air New Zealandi lennutegevuse juht Hugh Pearce ütles toona, et tegemist oli „uskumatult ebatavalise sündmusega“.

Lennufirma alustas Aucklandi ja Chicago vahelise marsruudiga 2018. aastal.

Neljapäeva hommikul tekkis probleem aga veel ühel Air New Zealandi lennul. Lend NZ101 Aucklandist Sydneysse tegi Travel Weekly andmetel lühikese hädaabikõne umbes 45 minutit enne saabumist. Lend maandus planeeritust 10 minutit varem, kell 8.40 hommikul.

Lennufirma pressiesindaja ütles, et hädaabikõne põhjuseks oli meditsiiniline hädaolukord pardal. Privaatsuse huvides ei saanud nad rohkem teavet jagada.