Kui lennujaam on kehtestanud ametlikele taksopartneritele taristu kasutustasu, siis nüüd soovivad ettevõtted selle klientidele edasi kanda. Kuna aga Tallinnas on taksoveo nõuded reguleeritud linnavolikogu eriotsusega, siis on muudatuste elluviimiseks vaja saada kooskõlastus volikogult.

„Praegu ei saa lennujaamas ja sadamas tegutsevad taksofirmad kliendi arvele infrastruktuuritasusid lisada. Kui aga kutsute näiteks Bolti takso, siis sellel platvormil on lisaks reisitasule juba lisatasu arvele lisatud. Aga klassikalised taksod seda tasu klientidelt küsida ei saa,“ rääkis abilinnapea Tiit Terik ERR-i venekeelsete uudiste portaalile.

Loe pikemalt SIIT.

AS-i Tallinna Lennujaam juhatuse liige Eero Pärgmäe selgitas Ärilehele, et Tallinna lennujaam toimib printsiibil, et taristu kasutajad maksavad selle kasutamise eest. Taksofirmad on lennujaamas alati taristu kasutamise tasu maksnud, aga varem oli tavataksodel see summa tarbija jaoks tariifi sees.

„Nii nagu täna äpitaksod, saavad peatselt ka tavataksod võimaluse taristu kasutamise tasu kliendi arvele lisada, mis kajastub tšekil eraldi reana. Tegemist on praktikaga, mis on kasutusel paljudes lennujaamades, sest lennujaamad peavad lennukitele mõeldud taristu kõrval tagama ka reisijate teenindamiseks vajaliku taristu,“ lisas Pärgmäe.