„Tulin neljapäeval kl 23.15 lennuga Riiast Tallinna. Jahmatus oli minul ja oma 10 inimesel suur, kui saime lindilt kohvrid, mis olid mingi ainega rikutud. Ütlen „mingi“, sest ei tea, millega tegu,“ kirjutab reisija oma Facebooki kontol.

Kõigil, kellel olid kangast kohvrid, olid need kuni 90% ulatuses ainega läbi imbunud. „Kõik asjad, mis olid kohvri välimistes taskutes, tuleb ära visata. Riided ka haisevad,“ lisab ta, lootes, et tuulutamisega saab haisust siiski lahti.

Reisijad ootasid lennujaamas 45 minutit, enne kui said asjad pagasiteenindusega joonde ja rikutud kohvreid kinnitava paberi. „Lennujaamas mehed küsisid teenindajalt, mis see olla võib, et tundub nagu kütuse leke. Öeldi, et nad ei tea, aga kütus see olla ei saa. Aga aine haiseb nagu kütus ...“ sõnab reisija.

Ilmselt lekkis hüdraulikavedelik

AirBalticu avalike suhete juht Augusts Zilberts sõnas, et kahjuks juhtus Riia-Tallinna lennul tõesti nii, et reisijate pagas sai rikutud. „Selle põhjuseks võis olla hüdraulikavedelikku sisaldava kaubasaadetise ootamatu leke,“ lisas ta. Zilberts kinnitas, et nad uurivad olukorda hoolikalt, et tulevikus midagi sellist enam ei juhtuks.

Seni on AirBalticule laekunud kaks kaebust, kuid reisijatel, kelle kohvrid olid määrdunud, palub Zilberts võtta ühendust airBalticu partneriga, kes puhastab kohvri tasuta või vahetab selle välja. Teave sobiva partneri kohta on saadaval airBalticu kodulehel, samuti reisijatele lennujaamas antud teabelehel.

„Reisijad võivad pagasi puhastada lasta ka mõne teise teenusepakkuja juures ning esitada meile arve. Meile võib avalduse esitada ka siis, kui kohvrit pole võimalik puhtaks teha,“ ütles Zilberts.

AirBaltic palub reisijatelt ebamugavuste tõttu vabandust.