Hoolimata hoiatusest, otsustas meeskond jätkata lendu ning maandus ohutult. Lennujärgsel kontrollimisel selgus, et lennuki parempoolne mootor oli saanud märkimisväärseid kuumuskahjustusi.

Lennufirma teavitas juhtunust Eesti tsiviillennundusametit, kes teostab järelevalvet Eesti Lennuameti üle. Meeskond töötas lennu ajal läbi vastavad protokollid, mille tulemusena leiti, et kõik mootori näitajad olid normaalsed, mistõttu jätkati lendu. Reisijatele ja meeskonnale ei olnud ohtu.

17. juulil tuli mootori küljest lahti kütusesüütaja, mis tõi kaasa kuumade gaaside väljumise mootori südamikust ja tekitas tahma. Mootor ei põlenud, kuid sai siiski kahjustada. Varuosade kättesaamatuse tõttu ei ole lennuk kasutuskõlblik veel mõnda aega.

The Aviation Heraldi saadud teabe kohaselt oli juba enne lennu toimumist esinenud lühikesi tulekahju märguandeid parempoolse mootori kohta, mida peeti ekslikeks märguanneteks, mis ei kestnud kauem kui sekundi murdosa. Malagast väljumise ajal oli lennufirma sisemiste kirjade kinnitusel olnud lühiajaline mootori tulekahju hoiatus.

Tallinnas asuv Marabu Airlines alustas tegevust 2023. aasta aprillis, võttes üle mitmed endised Condori lennud.