Tsiviillennundusamet teatas, et Wizz Air on kohustunud uuesti läbi vaatama saadud nõuded asenduslendude, lennujaamade vaheliste ümberistumiste ja abi, näiteks hotellide kulude katmiseks.

Kõik nõuded, mis on seotud Wizz'i Ühendkuningriiki suunduvate või sealt väljuvate lendudega, mis on tühistatud või oluliselt hilinenud ja mis on kavandatud alates 18. märtsist 2022, vaadatakse automaatselt läbi. Kliendid, kes arvavad, et neil on juhtum enne seda kuupäeva, võivad samuti nõude esitada. Plaanitud reisikuupäev peab olema viimase kuue aasta jooksul.

Wizzile on antud korraldus muuta oma poliitikat ja menetlusi, kuidas koheldakse reisijaid lennuühenduse katkemise ajal.

Ettevõtte Ühendkuningriigi tegevdirektor Marion Geoffroy sõnas: „Eelmisel suvel seisis Wizz Air, nagu kõik Euroopa lennuettevõtjad, silmitsi enneolematute tegevusprobleemidega, mis olid tingitud peamiselt väliskeskkonnast, sealhulgas lennujuhtimise häiretest, lennujaama piirangutest ja personalipuudusest kogu tarneahelas. Selle tulemusena ei suutnud me täita oma kõrgeid teenindusstandardeid.“

Geoffroy lisas, et lennud hilinesid sageli või jäid ära ning nõuete menetlemine ja väljamaksmine võttis liiga kaua aega. „Oleme sellest kogemusest õppinud ja astunud olulisi samme, et muuta meie tegevus tugevamaks ja kliendikesksemaks. Kuigi me ei saa ette näha kõiki häireid, oleme investeerinud üle 90 miljoni naelsterlingi, et valmistuda suurenenud lennuliikluseks.“