Esimeses kvartalis teenis Ryanair 633 miljardit eurot puhaskasumit. See on ühtlasi ka lennufirma läbi aegade parim tulemus. Klientide hulk suurenes lennufirmal 11% võrra, jõudes 50,6 miljoni kliendini.

Ryanairi tegevjuhi Michael O'Leary sõnul võivad inflatsioon ja kõrgemad intressimäärad aasta teises pooles kliendi käitumist mõjutada. „Oleme makromajanduse muutuste pärast mures,“ ütles ta teates.

Ettevõte ütles, et võib selle aasta lõpus ja uue alguses hakata piletite hindu ka alandama, et reisijaid mitte kaotada. „Meil on vaja täita 25 protsenti rohkem istekohti kui 2019. aastal,“ kirjutas O'Leary teates.

Ettevõtte sõnul on see suvi lennufirma graafiku jaoks kõige tihedam, mida seni nähtud - Ryanair teenindab päevas kuni 600 000 klienti. Sel aastal avas Ryanair ka 190 uut marsruuti. Ettevõte paneb sel aastal suurt rõhku oma keskkonnajalajälje vähendamisele.

Hiljuti võttis lennufirma kasutusele uhiuue Boeing lennuki, kuhu mahub 21% rohkem reisijaid, see kasutab 20% vähem kütust ja on 50 protsenti vaiksem, kui vanad lennukid.