TezTour’i müügi- ja turundusjuht Jelena Gavronski: „Eesti inimeste julgus puhata ja teha pikemaajalist planeerimist on tagasi. Kui veel sügis-talvisel perioodil nägime, et reise eelistatakse broneerida umbes poolteist kuni kaks kuud enne reisi toimumist, siis tänaseks on näiteks suures osas otsas juba ka sügisesed pakkumised.“

Reisikorraldaja kinnitusel on täielikult välja müüdud äsja turule tutvustatud Malaga puhkusepaketid, suur huvi on avatud sügis–talvistele sihtkohtade vastu, nende seas Egiptuse, Kanaari saarte ja Araabia Ühendemiraatide (Dubai) talviste puhkusesuundade vastu ning broneeringuid tehakse ka rohkem kui pool aastat ette planeeritavast reisist.

„Näeme, et nõudlus reiside vastu ei aeglustu vaid hoopis vastupidiselt oodatule kasvab. Muutused, mis on viimastel aastatel maailmas toimunud, panevad inimesi taas naasma reisikorraldaja teenuse poole, koostöö airBalticuga aga teeb meie pakkumist paindlikuks ja kvaliteetseks, sest saab valida nii erinevat puhkuse pikkust kui ka tellida mugavusteenuseid lennupardal ning lennule registreerimisel,“ lisas Gavronski.

Võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga on reisikorraldaja käive kasvanud 27,8% võrra ning reisile minejate arv 15,4% võrra. Populaarseimateks suvesihtkohtadeks Eesti inimeste jaoks jäävad endiselt Kreeka, Türgi ja Bulgaaria. Sügis-talviseks perioodiks aga Egiptus ja Kanaari saared.

TezTour teostab oma suviseid reise koostöös airBalticu, FreeBirds Airlinesi (Türgi), SunExpress ja GetJetiga, uuel sügis-talvisel perioodil aga lennutab Eesti puhkajaid vaid airBalticuga mis tagab reisijatele kõrge mugavuse, istmekoha valikuvõimaluse, toitlustuse vastavalt reisija tellimusele ja lisateenuseid nii pardal kui ka lennule registreerimisel. Lennufirma kasutab Eesti reisijate veoks oma lennuparki mis on Euroopa kõige uuem. Lisaks reisija mugavusele on nende kasutus ka säästlikum kliima suhtes sest uued lennukid emiteerivad kuni 30% vähem CO2.