Delfi Reisijuhile kirjutas lugeja, kes avaldas juhtunu osas nördimust. Tema sõnul pidi esialgse lennuplaani kohaselt lend väljuma hommikul kell viis, kuid siis lükati see kella seitsme peale.

Sellest ajast alates on reisijatele iga paari tunni järel öeldud, et kohe saabub lennu kohta uus info, aga seda pole siiani tulnud. „Jagatud on kaks toiduvautšerit, aga ei ühtegi selgitust,“ kirjeldas lugeja toimuvat. Kuna Antalya lennu värav asub alas, mis on peale passikontrolli, on seal väga vähe toidukohti. Lugeja sõnul on ligikaudu 150 inimese peale avatud vaid üks kohvik, mille letid on tühjad. Lisaks on avatud ka väike pood, mis on lahti ainult iga kahe tunni järel 20 minuti kaupa.

„Meile teadaolevalt ei ole lend saanud väljuda lennufirmast tulenevalt põhjustel, mida meie kahjuks kommenteerida ei oska,“ ütles Tallinna Lennujaama kommunikatsioonispetsialist Jane Kallaste.

Nordica sõnul ei ole lend väljunud, sest lennufirma ootab jätkuvalt Türgi ametkondadelt maandumisluba. „Tegemist on ka meie jaoks väga erandliku juhtumiga. Vabandame kõikide reisijate ees ja teeme kõik endast oleneva, et olukord võimalikult kiiresti laheneks,“ ütles Nordica väliskommunikatsiooni spetsialist Liina Lelmi.

Lelmi kinnitas Ärilehele, et lend Antalyasse väljub kell 19.00. „Lennufirma tegi kõik endast oleneva, et olukord laheneks võimalikult kiiresti ning reisijate kauaoodatud puhkus algaks,“ sõnas Lelmi. Lend hilines maandumisloa viibimise tõttu.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena