Tallinna lennujaama juhatuse esimees Riivo Tuvike sõnas: „Oleme auhinna üle äärmiselt rõõmsad. See on suur tunnustus ja pikaaegse pühendunud töö tulemus. Auhind kuulub sõna otseses mõttes igale Tallinna lennujaamas töötavale inimesele, sest reisijad annavad küsitluse raames tagasisidet enam kui 30 aspektile lennujaamas. See tähendab, et reisijad hindavad lennujaama saabumist, checki-in’i, julgestuskontrolli, söögikohti, puhtust jne kuni lennujaamast lahkumiseni. Sellist tulemust ei saa teha mõne üksiku suurepärase inimesega – see tähendab, et iga lüli meie ketis peab olema suurepärane.“

Reisija on kõige keskmes ja Tallinna lennujaam panustab reisijakogemuse mugavamaks ja efektiivsemaks muutmisesse pidavalt uusi lahendusi otsides. „Juunis avasime iseteenindusliku pagasiloovutuse AirBalticu ja SAS-i reisijatele ning septembris uute väravate ala koos iseteeninduspoega. Reisijate silme alt eemal asub uus modernne ja täisautomaatne pagasisorteerimise süsteem, mis muudab Tallinna lennujaama tänapäevaseks moodsaks lennujaamaks. Selleks et hoida lennujaama konkurentsis ning arendada reisijatele suunatud teenuseid, on meil plaanis investeerida terminali laiendamisse, töötajate arengusse ja teenindamise kvaliteedi tõstmist tagavatesse uutesse tehnoloogiatesse. Muu hulgas näiteks uutesse modernsetesse käsipagasi läbivaatusseadmetesse ja automaatsetesse lennukile suundumise väravatesse,“ lisas Tuvike.

ACI Worldi iga-aastane ASQ Awards tunnustab lennujaamade tipptasemel kliendikogemust kogu maailmas, tuginedes ASQ väljumiste ja saabumiste uuringute andmetele. 2006. aastal käivitatud ASQ on maailma juhtiv lennujaama reisijate rahulolu programm, milles osaleb ligi 400 lennujaama 95 riigist. ACI uuringud hõlmavad enam kui 30 tulemusnäitajat reisija lennujaamakogemuse põhielementide kohta, nagu tee leidmise lihtsus, registreerimine ning ostude ja söögikohtade pakkumine. See annab kõige detailsema pildi reisijate kogemuste teekonnast igas lennujaamas ja pakub lennundustööstuse jaoks ülemaailmseid võrdlusaluseid.