ASQ (Airport Service Quality) auhinna andis rahvusvaheline lennujaamade katusorganisatsioon Airports Council International (ACI). Nad jagasid auhindu lennujaamadele, mis olid oma suuruse ja piirkonnaklassi parimad.

Auhind põhineb klientide rahulolu ja teenuse kvaliteedi pideval mõõtmisel. ASQ uuring hõlmab igal aastal ligi 400 lennujaama 95 riigist. Helsingi lennujaamas küsitletakse igal aastal umbes 4000 lennureisijat.

ASQ uuringus hindavad lennureisijad 30 erinevat teeninduskategooriat, sealhulgas juhendamist, klienditeenindust, check-in'i, ostlemist ja einestamist. Sel aastal pidasid reisijad parimaks Helsingi lennujaama.

Helsingi lennujaama juhib Soome lennujaamade ettevõte Finavia.

„Oleme projekteerinud ja ehitanud Helsingi lennujaama uuendatud terminali reisijatele. Usume, et meil on õnnestunud välja arendada lennujaam, mis teenindab mitmekülgselt erinevate reisijate vajadusi ja parandab reisimise sujuvust,'' ütles Finavia tegevjuht Kimmo Mäki. Ta lisas, et tänab igat töötajat suurepärase klienditeeninduse eest, mis on aidanud Helsingi lennujaamal tiitel võita.