National Geographic kanali Eesti esindaja Sille Ruusi sõnul on National Geographicu eesmärk kaitsta ümbritseva maailma imesid teaduse, uuringute ja inspireerivate lugude abil. „Seda aitavad teha inimesed, kes on julged, säravate ideedega ning kirglikud nii maailma avastamise kui ka selle tutvustamise vastu. Selliseid andekaid ja innustavaid inimesi on rohkelt ka Eestis. Kohalike kangelaste kampaania abil tahame nad üles leida ja neid tutvustada, sest nad töötavad sama eesmärgi nimel,“ ütles Ruus.

Kampaania käigus otsitakse kohalikke vasteid kuuele National Geographicu saatejuhile. Vasteid saab valida erinevates kategooriates: kokk, avastaja, ajaloolane, ellujääja, seikleja ja ajakirjanik. Rahva hääletuse teel selgub igas kategoorias võitja, kellega koos valmib National Geographicule omase stiiliga seiklusvideo.

Esimesena otsitakse Eesti oma Gordon Ramsay't. Šoti kokk ja restoranipida on tuntud oma kõrgelt hinnatud restoranide, kokaraamatute ja tulise iseloomu poolest. Gordonit, nuga peos, näeb National Geographicu saadetes „Gordon Ramsay: avastamata alad“ ja „Gordon Ramsay: mõõduvõtt kaardistamata aladel“.

Oma lemmikkoka poolt saab hääletada kuni 12.01 kampaania lehel, kus leiab valiku Eesti silmapaistvatest toidukultuuri edendajatest. Samuti on võimalik hääl anda ka enda esitatud kandidaadile. Kõikide hääletajate vahel loositakse välja peaauhinnana iPhone 14 ja kuus National Geographicu reisikohvrit, lisaks ka üllatused Delfi poolt.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid