Uued poed Borbonese, Camomilla Italia, Paoloni Boutique, Harmont & Blaine Jeans, A.G. Spalding & Bros, Salsa, Savage (Bel-Air Athletics) ja Zippy lisandusid enam kui 130 tuntud rõiva- ja aksessuaaribrändile, mis olid Via Jurmala Outlet Village’i territooriumil juba varem. Tänu ainulaadsetele brändidele ja mitmekesistele hindadele rahuldab kaubavalik iga ostja soovid ja vajadused.

Borbonese on üks Itaalia vanimaid moemaju, mille kollektsioonid on pühendunud naiselikkuse ülistamisele juba 1910. aastast. Borbonese kaubamärk integreerib edukalt oma põhiväärtusi kiiresti muutuvasse tänapäeva maailma – nende stiil on sõltumatu ja enesekindel, kuid alati elegantselt naiselik. Kaubamärgi loojad usuvad, et aksessuaar ei ole naise juures kõigest tarbeese, vaid ka võimalus oma enesekindlust suurendada. Kauplusest leiate midagi igale maitsele – nii kevadiselt erksavärvilisi kui ka tagasihoidlikes klassikalistes toonides kotte, nahast rahakotte, samuti elegantseid kleite ja siidsalle. Kaubamärgi sümbol on 1970ndatest pärinev ornament occhio di pernice (põldpüü silm), mis kaunistab siiani iga kollektsiooni tooteid.

Veel üks Itaalia moe esindaja, kelle kollektsioonid on nüüd kättesaadavad Baltimaade ainsas ostulinnakus, kannab nime Camomilla Italia. See keskmisesse hinnaklassi kuuluv Napoli naisterõivabränd võib olla uhke oma tunnuslause „Naist ei peata miski“ üle. Kaubamärgi erksavärviliste ja rikkalike pisidetailidega ehitud esemed on mõeldud mitmekülgsele naisele, kes edukalt tänapäeva maailma kiire elurütmi ja ülesannete rohkusega toime tuleb. Täheldamata ei saa jätta ka esindatud kollektsioonide mitmekesisust: Camomilla Italiast leiate kõik eluks vajaliku – joped, elegantsed mantlid, pehmed kampsunid, igapäevarõivad, pidulikud kleidid ja aksessuaarid – ja seda kõike taskukohase hinnaga.

Oma stiili poolest ei jää aga Itaalia mehed naistele sugugi alla. Paoloni Boutique’i kollektsioonides on ühendatud mõlemad pooled. Sellel tänapäevasel, elegantsel ja dünaamilisel rõivabrändil on originaalsete naisterõivaste kõrval esindatud ka kollektsioonid vastupandamatu meheliku kuvandi loomiseks. Siit leiate ideaalse lõikega erinevates toonides ja mustrites pintsakud, peened jakid ning tänapäevased ja funktsionaalsed pealisrõivad. Brändi tõmbenumbriks on kõrge kvaliteediga naturaalsed kangad, nagu siid, vill ja kašmiir. Kõiki Paoloni esemeid on piiratud koguses ning neid iseloomustab elegantne lõige ja eriline tähelepanu detailidele.

Paoloni Boutique’i kaupluses on esindatud ka üleilmselt tuntud kaubamärk Trussardi Jeans, mis toodab kvaliteetseid teksapükse, unikaalse disainiga džempreid, jakke ja teisi pealisrõivaid.

Samuti leiate siit Itaalia kaubamärgi Manuel Ritzi kollektsiooni. Moemaja tuntakse selle omapärase lähenemise järgi meestemoele. Esemed on endas leidlikult ühendanud laitmatu elegantsi ja näilise lohakuse, klassikalised meestelõiked ning julged ja värvilised lahendused, traditsioonilise stiili ja julguse särada.

Viimane itaalia stiili esindaja Baltikumi turul on Harmont & Blaine Jeans. Tegu on ühe Itaalia juhtiva igapäevarõivaid tootva kaubamärgiga. Igapäevased meesterõivad ja -aksessuaarid väljendavad julgelt vaba vahemerelist elulaadi, pannes rõhku mugavusele ja erksatele värvidele. Tähelepanu äratab ka brändi logo – taksikoer sümboliseerib Harmont & Blaine Jeansi originaalseid ideid ja loomingulisust. Nagu on öelnud loojad ise: taksikoer on julge, elegantne ja mänguhimuline loom ning just sellised on ka brändi tooted.

Portugali brändipoe Salsa olulisim roll on pakkuda tänapäeva garderoobi kõige põhilisemat – teksapükse naistele ja meestele. Kui otsite ideaalselt istuvat teksapaari, siis leidke Via Jurmala Outlet Village’it külastades kindlasti aega ka sinna sisse astuda. Salsa pakub teksamoe uudistoodet – tänu korsetiefektile vähendab naistemudel Push In taljeümbermõõtu ja tõstab esile kaunid kehakurvid. Kaupluses müüdavad püksimudelid on mugavad, moodsad ja, nagu viimase hooaja trend ette näeb, minimalistlikud.

Veel üks laineid lööv suundumus on sportlik stiil, mis on kindlustanud endale koha moemaailmas – pusa ja nokkmütsi võib leida iga moeteadliku garderoobist. Uues kaupluses Savage on nüüd ka kuulsa näitleja Will Smithi palju kõmu tekitanud kaubamärk Bel-Air Athletics. See on unisex-tänavarõivaste kollektsioon, mis sai inspiratsiooni spordist ja 1990ndate kultuskomöödiast „Prince of Beverly Hills“. Kollektsiooni juhtmotiiv on mugavus ja erksad toonid. Oluline on ära märkida sedagi, et kõik brändi tooted õmmeldakse Milanos ja selleks kasutatakse ainult ökoloogilisi materjale.

Teine Ameerika kaubamärk Via Jurmala Outlet Village’is on A.G. Spalding & Bros, mille asutas 1880. aastal andekas pesapallimängija Albert Goodwill Spalding. Esialgu pakuti kaupluses vaid meeste spordikaupu, kuid järk-järgult laiendati oma kaubavalikut aksessuaaride ja nahkesemetega, mis on mõeldud peale spordiarmastajate ka kõikidele „vaba hingega“ klientidele. Ameerika vintage-atmosfääri võib endistviisi kohata igas brändi esemes: meisterlikult töödeldud nahk, tähelepanu detailidel ja klassika tänapäevases vormis. Kaupluses on müügil meeste ja naiste kottide, seljakottide, rahakottide ja ka mitmesuguste aksessuaaride kollektsioonid.

Via Jurmala Outlet Village’ist leiate sobivat ka kõige pisematele külastajatele – lasteriideid, jalanõusid ja aksessuaare. Hiljuti avati linnakus kauplus ZIPPY, kust võib leida kaupu poistele ja tüdrukutele vanuses 0–14. ZIPPY on tänapäevane Portugali kaubamärk, mis on kindlustanud endale koha moemaailmas tänu naturaalsele toormaterjalile ja toodete kõrgele kvaliteedile. Väikestele printsessidele ja härrasmeestele mõeldud kollektsiooni kuuluvad bodid, kleidid, lühikesed püksid, mugavad igapäevajalanõud, peakatted ja aksessuaarid. Kaupluses on saadaval ka Portugalis ja Hispaanias toodetud kärud, turvatoolid ja hällid.

Via Jurmala Outlet Village kutsub esimese ja ainsa ostulinnakuna külastajaid avatud taeva alla poodlema.

Ootame teid iga päev kell 10–20 aadressil Piņki, Jaunā iela 12.

Jaga
Kommentaarid