Uurisime Tartus asuva V Spaahotelli müügi- ja käibejuhilt Evely Nurmelt, kuidas V Spa praegu hakkama saab ja mis on nende ootused tulevikuks.

Kuidas läheb praegu spaapakettide müük, kas olete nende hinda koroonapandeemia ajal alla lasknud? Kuidas hindaksite klientide huvi spaapakettide vastu?

Spaapakettide hinnastamise osas tegime juba koroonaviiruse saabudes muudatused: tegime hinnalangetused, tekitasime uusi/erinevad pakette ja täiendasime teenuste valikut. Teenuste hinnastamine on loomulikult olnud äärmiselt oluline kogu perioodil vältel. V Spaahotellil on dünaamiline hinnastamine, majutuse hinnad sõltuvad vastava päeva täituvusest ja nõudlusest. Nädala sees on suurem võimalus pakkuda soodushinnaga majutuspakette, nädalalõppudel tuleb arvestada juba mõneti kõrgemate hindadega. Suur rõõm on näha, et sõltumata käesolevast viiruslikust olukorrast pole külalised meid unustanud. Taaskohtumise rõõm on korduvkülastajatega suur ning väga palju lisandub igapäevaselt ka esmakordseid külalisi.

Milline on praeguse seisuga teie spaahotelli täituvus jõuluvaheajaks?

Jõuluvaheajaks on veel tube pakkuda, aga on näha, et tehakse juba julgemalt ka pikemaid plaane. Loodame, et meie kõigi kohusetundliku käitumise ning turvalise keskkonna pakkumisega jõuame peatselt aega, kus saame teenuseid täies ulatuses pakkuda ka neile külalistele, kel hetkel ei ole võimalik meid külastada põhjusel, et nad on vaktsineerimata.

Kas olete pidanud ka oma teenuste suhtes n-ö hinnaalandust tegema?

Seda mitte, aga viimased poolteist aastat on ümbritsev olukord sundinud meid kõiki mugavustsoonist väljuma ja kastist välja mõtlema, leidmaks viise, kuidas on võimalik pakkuda kvaliteetset teenust selles nii piiratud olukorras. Oluline on olnud kogu ettevõtte kõigis osakondades töö jätkamine, püüdmaks leida väljundeid ja lahendusi. Kõige olulisem aga selle juures oli jääda ikkagi sellise näo ja hingega ettevõtteks, nagu oleme endale algusest peale sihiks seadnud.

On olnud äärmiselt väljakutseterohke aeg, see on andnud väärtuslikke õppetunde ja ei saa salata, ka väikestviisi pingelist närvikõdi. Oleme püüdnud anda endast parima, et välja selgitada, mis on antud hetkel meie külaliste soovid ja vajadused. Sihtgrupid on erinevad, seega ka nende eelnevad kogemused ja ootused.

Võrrelge palun oma eelnevate aastate müügistatistikat tänavuse sügis/talvise hooaja müügistatistikaga. Kas olete lõpuks taas tõusuteel?

2019. aastal purjetas turismisektor tõusulainel, mille kõrval 2020. aasta tõi drastilise languse ja mõõna. Polnud mingeid märke, mille pealt lugeda, kui kaua see kestab. Võrreldes eelnevaid aastaid tänavusega saame öelda, et oleme sügis/talvisel perioodil jõudnud eelnevate aastate keskteele. Tulemused ei küüni kindlasti mitte 2019. aasta tasandile, aga rõõm on tõdeda, et me ei ole samas seisus, kus olime eelmisel aasta samal ajahetkel. Näeme oma statistikast väikestviisi välisturistide liikumist ja julgemalt liigub ka meie enda sisetuturist. Äriklientidel on julgust teostada lähtuvalt piirangutest kontrollitud keskkonnas koosolekuid/konverentse, mille saab meie juures ühendada imeliste maitseelamuste ja lõõgastava spaapuhkusega.

Jaga
Kommentaarid