Inflatsioon, vähesed lennud ja üha lisanduvad maksud viivad lennupiletite hinnad kõrgustesse, rääkis Ryanairi juht Michael O'leary The Sunday Times'ile.

"2022. aastal taastub Euroopas puhkuseturism drastiliselt. Piletite hinnad tõusevad, sest lennufirmadel ei ole enam pandeemia-eelsel tasemel võimekust paljud vedajad on tänu pandeemiale oma lende tublisti vähendanud," selgitas O'leary.

Lühilendudest, mis kestavad maksimaalselt kolm tundi, võib välja arvata Thomas Cooki (kuue miljoni istekohaga, Flybe (kaheksa miljoni istekohaga ja Norwegiani (ligi 24 miljonit istekohta). Lisaks vähendab Alitalia oma lende 40 protsendi võrra, nentis ta.

O'leary karm järeldus oli, et lühilende tegevatel lennufirmadel on järgneval aastal Euroopas ligi 20 protsendi võrra vähem võimekust.