Uurisime SmartLynx Airlines'ilt, mis on nende hilinemiste põhjused. Vastab SmartLynx Airlines'i brändi- ja kommunikatsioonijuht Snezana Tomic:

"SmartLynx Airlines vabandab siiralt ebamugavuste pärast, mida on reisijatele põhjustanud lendude MYX511 and MYX512 hilinemine Tallinnast Heraklioni ja tagasi. Hilinemise põhjustas ühe meie lennuki tehniline rike. Appi tuli võtta asenduslennuk ja see põhjustaski paraku reiside suure hilinemise.

Tänased lennud Antalyasse ja tagasi on häiritud operatiivsetel põhjustel ja kogu meie tiim ning meie partnerid reisibüroost ja lennujaamast töötame selle nimel, et organiseerida lendudele uued väljumisajad.

Meie reisijate turvalisus on meie esimene prioriteet ja me töötame väsimatult selle nimel, et selliste juhtumite esinemist ja negatiivset mõju minimeerida."