Brian Chesky sõnul ei ole Airbnb tegelikud kliendid reisijad, vaid majutusteenuste pakkujad ehk üürileandjad. See omakorda ilmestab, et kes Airbnb-s reisi broneerib on lõppkokkuvõttes tegeliku kliendi klient. Sellest lähtuvalt kasutab Chesky ka ettevõtte andmeid ja algoritme pandeemia järgsete reiside prognoosimiseks ja vastavalt sellele platvormi paremaks muutmisele.

39-aastane Chesky tõi välja kolm suundumust, mida ta nimetab "sajandi suurimaks reisimise tagasitulekuks"

Esiteks broneerivad inimesed broneerivad pikemaid reise. Mõnikord elavad nad mitu kuud Airbnb-s, sest saavad seal ka samuti tööd teha.

Teiseks on Airbnb erilised majutused olnud vähem seotud tüüpiliste turismikohtadega, pigem rohkem kui seikluste kogemise või aja veetmisega. Chesky usub, et inimesed eelistavad peale pandeemia aega pigem matkamist rahvuspargis kui linnapuhkust New Yorgis.

Kolmandaks broneerivad inimesed rohkem puhkuse kui ärireise, seega eelistatakse Berliini ärikohtumise ruumi hoopis metsas asuvale puumajale. Taolisi majutuskohti vajab Chesky sõnul Airbnb hetkel enim. Ehk hinnas on kohad, mis on erilised ning eraldatud.