Kohvikute nädalalal osalevad Villa Ammende salongikohvik, Komfek, Piccadilly, Cafe Piano, Cafe Cello, Cafe XS, Hea Maa, Kohvihoovik, MUM, NOOT, Café Grand, Kookon, Mahedik, Pai kohvik, Teatrikohvik, Taluturu kohvik, Piparmünt, Wesseti terrassi kohvik, Peccadello Kaubamajakas ja Pärnu Keskuses, Romantic baar, Muuli baar, Strandi lobby-baar ja Jahtklubi pop-up kohvik. Lisaks avatakse ka Port Arturis pop-up kohvik, kus tee ja kohvi maaletoojad tutvustavad hea tee või kohvi valmistamise põhitõdesid.

Osalejad pakuvad kampaanianädalal salatist, desserdist ja tassist teest või kohvist koosnevat einet hinnaga 7 eurot.

Eesti Peakokkade Ühenduse presidendi Rudolf Visnapuu sõnul ei ole varem kohvikute nädalat selliselt korraldatud. "On küll mitmeid populaarseks saanud kohvikute päevi, kus kutsutakse kodukokkasid külastajatele üheks päevaks kohvikuid avama ja luuakse sellega laadamelu. Pärnus algatatud kohvikute nädalal on kutsutud koostööd tegema oma ala professionaalid ja siin on järgitud pigem restoranide nädalal tuttavaks saanud süsteemi," sõnas Visnapuu.

Pärnu Linnavalitsuse Arenguteenistuse juhataja Anneli Lepa sõnul on kohvikute ja restoranide nädala toimumine väga heaks näiteks nii sihtkoha turundamisest kui ka ettevõtjate vahelisest koostööst. "Ettevõtjate vaheline sünergia on kõike muud, kui omavaheline konkurents, sest koos tehes tulevad paremad ja suuremad mõtted. Toit on muutumas järjest olulisemaks ning konkurentsis püsimiseks tuleb teha pingutusi," lisas Lepp.

Kohvikute nädala eesmärk on tutvustada Pärnu kohvikuid nii pärnakatele kui ka eestimaalastele ning suurendada kohvikute külastamist madalhooajal. Teiseks eesmärgiks on suurendada kogukonna teadlikkust tee- ja kohvikultuurist.

Kuna igaks päevaks on kohvikutel piiratud arv kampaania pakkumisi, siis soovitavad korraldajad eelnevalt kohvikusse laud broneerida.