Täna tehtud muudatus parandab lennuki kütusesäästlikkust kuni 1,5%, vähendades lennufirma kütusekulu aastas 65 miljoni liitri võrra ja süsinikdioksiidi heitkoguseid 165 000 tonni võrra.

Prognoosi kohaselt on Ryanairil 2026. aastaks 225 miljonit reisijat. Tänane muudatus toetab lennufirma eesmärki saavutada 2050. aastaks nullilähedane netokütus.

„Euroopa kõige keskkonnasäästlikuma lennufirmana oleme jätkusuutliku lennunduse valdkonnas esirinnas, mida näitab ka investeering meie lennukiparki. Winglet-tehnoloogia aitab meil saavutada ambitsioonikaid keskkonnaalaseid eesmärke, saavutamaks 2050. aastaks nullilähedane heitkogus,“ sõnas Ryanairi jätkusuutlikkuse direktor Thomas Fowler. Ta loodab, et uus tehnoloogia paigaldatakse ka ülejäänud lennukitele.

APB kommertsdirektor Patrick LaMoria tõdes, et neil on au jätkata Ryanairi toetamist ambitsioonikates jätkusuutlikkuse algatustes.