British Airways oli hiljuti olukorra ees, kus tõsise personalipuuduse tõttu jäi paljudele lähilendudele reisijate pagas laadimata. Reisijatele öeldi, et nende pagas jõuab neile lähipäevil teise lennuga järele, kuid päris nii libedalt see ei läinud, palju pagasit pole veel jõutud järele saata. Nüüd kuhjub Heathrow' lennujaamas pagasimägi.

Reisijad on oodanud päevi – mõned on oodanud isegi peaaegu kaks nädalat –, et oma pagasit kätte saada, samal ajal kui see lennujaamas ilma järelevalveta kuhjub. On inimesi, kes käivad iga päev lennujaamas, et püüda ise oma asju üles leida, kuid ka see pole aina kasvava pagasimäe tõttu eriti lihtne.

Üks nendest, reisija Adam Kent ütles Business Insiderile: „Töötajaid polnud kusagil näha, kõik, kes oma pagasit otsisid, olid üsna šokeeritud. Hüljatud pagas on jäetud turvamata ja seda saab kergesti varastada.“

Mark Wayt, kes maandus Heathrow's laupäeval, ütles Insiderile, et kõikide 5. terminali pagasikarussellide ümber oli rivistatud sadu kotte.

British Airways kommenteeris olukorda, sõnades, et teeb koostööd mitme kullerfirmaga, et pagas klientidele võimalikult kiiresti kätte toimetada.

„Enamiku meie lendude pagasid laaditakse lennukitest maha ja tagastatakse klientidele tavapäraselt,“ ütles British Airwaysi pressiesindaja. „Väga piiratud arvul juhtudel, kui meil esineb tõsiseid operatiivseid probleeme, palume oma klientidelt vabandust ja lubame neile pagasi hiljem järele toimetada.“

Pagas ei kuhju ainult Heathrow' lennujaamas. Töötajate puuduse tõttu esineb selliseid probleeme ka teistes lennujaamades, nii et hetkel tundub kõige kindlam lennata ainult käsipagasiga — ainult oma kotti enda lähedal hoides saad olla kindel, et see kuhugi kaduma ei lähe.