Elektrirattareis Bodensee ääres. Neli riiki ühe reisiga

Vaata lähemalt Hind: 1550 €
Elektrirattareis Bodensee ääres. Neli riiki ühe reisiga

&Moments Seiklusreisid

HIND: 1550 eurot

Tel.: +372 58 722 433
E-mail: info@andmoments.com

REISI TOIMUMISE AEG:  1. – 8. Juuni  2019


KIRJELDUS:
Piltilus puzzle-linn Ravensburg
Võluv Lindau saarlinn
Suursugune kääbusriik Liechtenstein
Kaunid keskaegsed vanalinnad
Toitev Saksa köök, kohalik õlu ja vein

 

LISAINFO:
Keskaja hõng
Keskaja puudutust saame tunda terve reisi jooksul. Pea iga linn, kuhu sattume, on rajatud keskajal, seetõttu saame nautida võimsaid linnamüüre, kitsaid keskaegseid tänavaid, teravatipulisi punase katusekiviga torne, hubaseid vanalinna platse, pisikesi rohelisi siseaedu, kauneid kirikuid ja aukartust äratavaid kloostreid. Ja nende vahele muidugi palju piltilusat loodust ja mõnusat rattasõitu.


Ravensburg – puzzle linn
Ravensburg on linn Saksamaal, mis peamiselt tuntud kui puzzlede linn („Ravensburger“). Kuid tegelikkuses on seal lisaks suurepärane keskaegne vanalinn lugematute teravatipuliste tornide ja kaunite linnakodanike majadega. Samuti leiab siin mitmeid kauneid parke – iga kord peale vihma täitub linn mõnusa okaspuude lõhnaga.


Lindau saarlinn
Lindau on kaunis keskaegne Saksa linn, mis asub Lindau saarel ning mida ühendab mandriga suur tamm. Siin saavad kokku Saksamaa, Šveitsi ja Austria piirid. Igal aastal toimub Lindaus Nobeli auhinna laureaatide kokkusaamine. Lindaus on suurepäraselt säilinud vanalinn, mille vaated meenutavad vanu unustatud postkaarte.


Kääbusriik Liechtenstein
Pisike Liechtenstein on vürstiriik pindalaga kõigest 160km2 ja rahvaarvuga 38 tuhat inimest. See asub Šveitsi ja Austria vahel, kuulsa Reini jõe kallastel ja on väiksuselt kuues riik maailmas. Riigi suurimaks majandusmootoriks on turism. Puhas loodus, lumised mäetipud, alpiaasad, sinised järvesilmad, imekaunid jõekaldad ning hästi säilinud keskaegsed linnused on magnetiks paljudele reisihuvilistele. Liechtensteini pealinnaks on Vaduz, kus asub ka vürsti residents, keskaegne Vaduzi kindlus, aga ka kuulus Vaduzi veinitehas.


Saksa köök, õlu ning vein
Saksa rahvusköök on väga toitev ja rammus, sest sakslased armastavad rohkelt liha ja erinevaid vorste. Nende kõrvale pakutakse juurvilju või aiasaadusi (põhiliselt kartulit ja kapsast). Kindlasti laseme meie reisil hea maitsta mõnel Bratwurst’il (hakitud sealihast grill vorstike), Viini šnitslil või Leberkäse’l (pikkpoisi taoline roog). Ning kindlasti võtame nende kõrvale mõne Saksa õlle või veini nende teadatuntud headuses.


Neli riiki ühe hoobiga
Meie reis kulgeb peamiselt ümber Bodensee, koos mõningate kõrvalhüpetega. Läbime selle reisi jooksul nelja riiki: Šveitsi, Saksamaad, Austriat ning kääbusriiki Liechtensteini. See on suurepärane võimalus oma riikideskoori täiendada.


Mugavused ja ööbimised
Reisi temaatikale vastavalt oleme majutus- ja toitlustuskohtadeks valinud kõrgetasemelised asutused. Ööbime reeglina väiksemates butiikhotellides, kus on olemas kõik mugavused.
Saateauto saadab gruppi kogu reisi vältel (väheste eranditega, millest teavitame ette) ning sinna paigutame ka pagasi ning joogiveevarud. Igale soovijale on koht autos olemas, kui vajatakse abi või siis lihtsalt pisikest puhkust väsinud jalgadele. Igapäevaselt tuleb endaga kaasas kanda vaid väikest käepärast kotti isiklike asjadega. Samuti hoolitseb igaüks ise oma ratta elementaarse korrasoleku eest (pesu ja õlitamine, jms). Kui midagi tõsisemat peaks juhtuma, on tehniline abi käepärast ning lihtsamad varuosad saateautos olemas.


Raskusaste: Kerge
Saksamaa rattareis on kerge raskusastmega. See tähendab seda, et eelnev rattasõidu kogemus ei ole vajalik, kuid sa peaksid siiski olema terve ning aktiivse ja sportliku eluviisiga. Elektrirattad on küll varustatud mootoriga, kuid vaid elektrijõule toetuda ei saa. Selleks, et päevaseid distantse läbida, tuleb ka oma jõudu rakendada. Sõltuvalt maastikust läbime päevas umbes 30-70 km, mis võtab koos peatustega aega 5-7 tundi. Abiks on elektrimootor. Järsemaid ja pikemaid tõuse tuleb teel ette, kuid neil puhkudel on vajadusel koht saateautos olemas. Suurem osa marsruudist kulgeb asfaldil, kuid võib ette