„Novatoursi ajaloo suurim messimüük on kindlasti suur tunnustus nii meile, kui ka meie tublidele edasimüüjatele ja koostööpartneritele,“ ütles Novatoursi tegevjuht ja juhatuse liige Andree Uustal. „Juba jaanuari lõpus märkasime klientide ostuaktiivisuse olulist elavnemist. Selles valguses täiendasime oma reisikava vahetult enne messi lisalendudega ning eeldasime reisijanu kasvamist,” lisas Uustal.

Võrreldes 2016 aasta kolme messipäevaga müüs Novatours tänavu sama ajaga kuni 60% enam reisipakette. Kokku oli messipakkumiste valikus 21 sihtkohta. Uustali sõnul andsid lõviosa müügist eeloleva suvehooaja puhkusereisid, sealhulgas Kreeka, Bulgaaria ning Türgi paketid. Lõppeva talvehooaja populaarseimad sihtkohad olid messil Egiptus ja Kanaari saared.

Uustal nentis, et Novatours on oma tegevuse algusest alates osalenud igal Tourestil ning see on ettevõtte jaoks üks aasta olulisemaid sündmusi. „Lisaks aktiivsele müügitegevusele saab turismimessilt värske pildi tarbijate reisieelistustest ning hoiakutest. Inimesed on tõsistest teemadest tüdinenud ja ihkavad uusi, positiivseid kogemusi. Nädalane puhkusereis välismaal annab selleks ideaalse võimaluse,“ selgitas Uustal.

Novatoursi kliendid eelistavad üha rohkem keskmise või kõrgema kategooria hotelle ning oluliselt on kasvanud nende reisijate hulk, kes broneerivad paketi enam kui pool aastat ette. Enamasti valivad reisihuvilised puhkuseks sihtkoha, kus on päike, rand, soe meri ja kvaliteedi tase on juba äraproovitud ning garanteeritud.

Novatoursi edu valemiks on õiged sihtkohad, tugevad kliendisuhted, kvaliteetne teenindus ning mahtude õige planeerimine. Ettevõte prognooside kohaselt kujuneb Novatoursi 2017 aasta klientide arvuks ligi 46 000.

Novatours tegutseb Eestis alates aastast 2004, olles sellega staažikaim ja suurim reisikorraldaja. Baltimaades on Novatours grupi turuosa enam kui kolmandik.