KIIVALT VARJATUD SALADUSED | 5 asja, mida reisibüroo ei taha, et sa teaksid

 (5)
KIIVALT VARJATUD SALADUSED | 5 asja, mida reisibüroo ei taha, et sa teaksid
Pixabay

Loomulikult on reisibüroodel oma kindel roll inimeste abistamisel – kellel pole aega ise reisiplaneerimisega tegeleda, sellele sobib kindlasti reisifirma pakutav mugavus. Kuid on ka asju, mida reisibüroo tahaks, et sa ei teaks, avaldas Reisipalavik.ee

Näiteks tšarterlende tavalistes otsingusüsteemides enamasti ei kajastata, sellisel juhul on reisibürool ainuõigus sellistele lendudele pileteid müüa. Põhjuseid, miks eelistada reisibürood, on veelgi, kuid praegusel internetiajastul on siiski kõik vahendid igaühel olemas ka ise üks mõnus reis kokku panna.

Seega, reisibürood ei taha, et sa teaks, et...

1. Reisifirmad teenivad sinu pealt vaheltkasu

Esimene ning arvatavasti ka kõige ilmselgem on fakt, et reisibürood teenivad iga müüdud pileti või reisipaketi pealt vaheltkasu, mis ongi nende loomulik eesmärk äriühingutena. Seega on ilmselge, et nende huvides on müüa pileteid ning pakette, mille kasumimarginaal on suurem. Reisija huvides on saada võimalikult soodsa hinnaga parim võimalik pilet või hotell, kuid sellises olukorras tekib tihti huvide konflikt ning soodsama ja kvaliteetsema variandi asemel võib mõnikord reisiagent pakkuda reisibüroole kasulikumat pakkumist.

2. Iseseisvalt reisi broneerimine on tavaliselt kiirem

Seotud lood:

Kindlasti on kõigil ette tulnud olukordi, kui esmase järelepärimise peale tuleb reisibüroolt kiirelt vastus, kuid pakutavad kuupäevad, hinnad või hotellid ei sobi. Seejärel algab päevi kestev e-kirjade vahetamine, kuni lõpuks jõutakse enam-vähem rahuldava tulemuseni. Tegelikus elus aga lennufirmade ning hotellide pakkumised muutuvad ajas väga kiirelt, sõltudes täituvusest, valuutakursist ning tervest reast muudest teguritest. Oodates oma reisi “lukku löömist”, on väga tõenäoline, et parimad pakkumised on samal ajal mööda läinud.

3. Reisibürool ei pruugi olla ligipääsu kõigile pakkumistele

Tihti kasutavad reisibürood kindlaid müügisüsteeme, mille valik ei pruugi katta kõiki lennufirmasid või hotellikette. Seetõttu on iseseisvalt reisi planeerival inimesel mõnikord eelis, kuna tänu Internetile on peaaegu alati võimalus leida parim kõigist pakkumistest, kui vaid viitsid otsida. Abiks tuleb iseseisvalt reisipaketti koostavale inimesele mõni vastav veebilehekülg, aga veebis ringikolamist on muidugi palju ja must töö tuleb iseendal ära teha. Ka meie, siinkirjutajate toimetatav Reisipalavik.ee on üks sellistest, kus kogenud reisihuvilised teevad suure töö ise ära, tuues koos viidetega ära parimad võimalikud pakkumised, mis hetkel internetiavarustes liiguvad.

Loe veel

4. Vigu juhtub ikka

Pole mõtet luua illusioone, et reisiagent ei eksi kunagi. Eks vigu juhtub ka neil – vale väljalennu kuupäev, broneering väljamüüdud hotellis jne.

5. Reisiagent ei pruugi olla käinud hotellis, mida ta müüb

See väide tundub ehk esmapilgul veidi kummaline, sest ega me ei eeldagi ju, et reisibüroo käiks isiklikult iga hotelli üle vaatamas. Kuid vaadates mõnesid kodulehti, siis sellist muljet tahetakse vahest kliendile jätta. Vastavatelt reisiarvustuste saitidelt aga võib leida ohtralt hinnanguid inimestelt, kes on hotellis ise ööbinud ja jagavad kogemusi. Tuleb leida vaid usaldusväärsed arvustused, mis iseenesest polegi nii lihtne.

Allikas: Reisipalavik.ee

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare