USKUMATU NAIIVSUS | Turistide kõige jaburamad kaebused läbi aegade: isegi rasedaks jäämises on süüdi reisifirma!

 (10)

USKUMATU NAIIVSUS | Turistide kõige jaburamad kaebused läbi aegade: isegi rasedaks jäämises on süüdi reisifirma!
Pilt on illustreerivPanthermedia / Scanpix

Rand oli liiga liivane! Ma jäin rasedaks! Paadis ei olnud konditsioneeri! Mu mehe jaoks oli topless-päevitamine väga häiriv, ta soovis rannas siiski puhata! Ja kuidas ometi saab täisvarustuses köögist puududa munalõikur?!

Millega veel ei ole rahul ärahellitatud lääne turistid? Selgub, et liiga liivase rannaga (või polnud liiv nii valge kui brošüüris), lapsi hirmutasid meres ujuvad kalad ja kohalik kaupmees oli liiga laisk, et siesta ajal teenindada.

Allolevad kaebused saabusid rahvusvahelisele reisifirmale Thomas Cook Vacations ja on pärit maailma ühe vanima reisifirma (pakub teenust alates 1841. aastast) ning ABTA ühisest küsitlusest. Selles said kliendid südamelt ära öelda, mis neile puhkusereisi juures ei meeldinud ja mida nad oleksid oodanud reisifirmalt.

1. “Oleksite pidanud reisibrošüüris hoiatama, et kohalikes poodides ei müüda õigeid vanillikreemiga küpsiseid või ingveripähkleid.”

2. “See on kohalikest Puerto Vallarta poeomanikest laisk sulgeda oma poed pärastlõunal. Mul oleks tavaliselt just siesta ajal vaja midagi ostma minna — sellised poesulgemised tuleks ära keelata.”

Seotud lood:

3. “Puhkuse ajal Indias Goas avastasin pahameelega, et peaaegu kõik restoranid serveerisid toitu karriga. Mulle aga ei meeldi vürtsikad toidud.”

4. “Broneerisime ekskursiooni veeparki, aga mitte keegi ei öelnud meile, et peame kaasa võtma oma ujumisriided ja rätikud. Eeldasime, et need on ikka hinna sees.”

5. “Rand oli liiga liivane. Pidime pärast kõik asjad ära puhastama, kui tagasi hotellituppa jõudsime.”

6. “Meie meelest polnud rannas liiv selline, nagu reisibrošüüris. Teie brošüür näitas, et liiv on valge, aga tegelikult oli see rohkem nagu kollane.”

7. “Topless-päevitamine tuleks rannas ära keelata. Minu mehe jaoks oli see väga häiriv, ta soovis rannas siiski puhata.”

8. “Mitte keegi ei hoiatanud, et vees on kalad. Lapsed olid väga ehmunud.”

9. “Kuigi reisibrošüür lubas, et on olemas täisvarustuses köök, puudus sealt siiski munalõikur.”

Loe veel

10. “Läksime puhkama Hispaaniasse ja meil tekkis probleem taksojuhtidega, sest nad kõik olid hispaanlased.”

11. “Maanteed olid ebaühtlased ja konarlikud, nii et me ei saanud bussis teel hotelli kohalikku reisijuhti lugeda ja jäime teadmatusse paljudest vaatamisväärsustest, mis oleksid meie reisi lõbusamaks teinud.”

12. “Meie lend Jamaicalt koju Inglismaale kestis üheksa tundi. Samal ajal said ameeriklased koju kolme tunniga. See tundub täiesti ebaõiglane.”

13. “Võrdlesin meie ühe magamistoaga sviiti sõbra kolme magamistoaga sviidiga ja meie oma oli siiski tunduvalt väiksem.”

14. “Seal oli liiga palju hispaanlasi. Hotelliadministraator rääkis hispaania keelt, restoranis oli hispaania toit. Mitte keegi ei hoiatanud meid, et seal on nii palju välismaalasi.”

15. “Me pidime paati ootama väljas ja seal ei olnud konditsioneeri.”

16. “See on teie kui reisikorraldaja kohus hoiatada meid lärmakate ja ebaviisakate külastajate eest juba enne reisi.”

17. “Mind hammustas sääsk. Reisibrošüür ei maininud sääski.”

18. “Minu kihlatu ja mina küsisime kahe voodiga tuba kui broneerisime, kuid meid pandi ühe laia voodiga tuppa. Peame nüüd teid vastutavaks ja soovime hüvitist, kuna jäin rasedaks. Seda poleks juhtunud, kui oleksite meid paigutanud kahe voodiga tuppa, nagu soovisime.”

Milline on sinu või su reisikaaslaste kõige meeldejäävam probleem, mida oled palunud reisifirmal lahendada? Kirjuta meile!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare