Tallinki laevateeninduse juht, kapten Tarvi-Carlos Tuulik ütles, et autoteki mitmetasandilise laadimise projektiga sai alustatud ligi kaks aastat tagasi koos sadamatega, kui laevaarhitektid alustasid tööd arvutuste ja plaanidega, mis oleksid sobivad Megastari autotekkide lahendusega. „Laeva ümberehitused teostatakse jaanuaris toimuva 2-nädalase planeeritud dokiremondi vältel ning jaanuari lõpuks on meil Tallinna-Helsingi liinil kaks sarnase efektiivsema ja mugavama autoteki laadimisega kiiret reisilaeva,“ lisas Tuulik.

Star ja Megastar hakkavad mõlemad laadima suuremaid kaubaveoühikuid läbi esimese tasandi rambi ning samaaegselt reisijatesõidukeid eraldiseisvalt ülemise tasandi rambilt. Uus logistiline lahendus saab oluliselt kiirendama autoteki laadimist ja lossimist ning muudab sõidukiga reisijatele teenuse märksa mugavamaks.

Nii Helsingi Lääneterminalis kui Tallinna D-terminalis on sadamapoolsed ülemise tasandi kaldarambid juba paigaldatud ning katsetusvalmis.

Stari dokiremont kestab 12-27 jaanuarini ning sel ajal teenindab Tallink reisijaid Tallinna-Helsingi liinil ühe kiire reisilaevaga Superstar ja kruiisilaevaga Silja Europa. Uus, veeldatud maagaasil sõitev kiire reisilaev Megastar antakse Meyer Turku laevatehase poolt ettevõttele üle plaanide kohaselt jaanuari lõpus ning aluse esimene reis peaks Tallinna-Helsingi liinil toimuma 29.jaanuaril, mil dokiremondist naaseb samale liinile ka Star.