“Tänavu tähistame Helsingi ja Tallinna vahelises laevaliikluses sümboolset juubelit, tuues tihedaima laevaliiklusega Euroopa pealinnade vahelisele liinile uue kiire ja Läänemere kõige moodsama laeva Megastar,” ütles Tallink Grupi juhatuse esimees Janek Stalmeister. “Alates meie esimeseshuttle-klassi ehk aastaringselt stabiilset ilmastikuoludest sõltumatut kiiret ühendust pakkuva laeva Star avareisist 2007. aasta aprilli alguses oleme nn. kaksikpealinna vahel teenindanud kokku 30 miljonit reisijat."

Kõrvuti uue reisijakogemuse pakkumisega on shuttle laevad tõstnud märkimisväärselt laevaliikluse usaldusväärsusest reisijate silmis ning muutnud kahe pealinna vahelise ühenduse võrreldavaks auto- või bussisõiduga Tallinna ja Tartu vahel. “Kõrge jääklassi ja tormikindlusega shuttle-laevad on loonud kindluse kõigile neile inimestele, kes hindavad esmajärjekorras reisimiskindlust ning stabiilset aastaringset graafikut,” lausus Tallink Grupi juhatuse esimees.

“Shuttle klassi laevade tulekuga saatsime teenitult ajalukku väiksemate AutoExpress autokatamaraanide ajastu, mis pakkusid Läänemerele üsna sageli omaste tingimuste korral merereisijatele kas lõbustuspargist tuttavat “ameerika mägede” tunnet või pidid tuule tõttu sootuks sadamasse jääma,” lisas Janek Stalmeister.

Tallink tõi Soomes Aker Yards laevatehases valminud kiirlaeva Star Tallinna ja Helsingi vahelisele liinile 2007. aasta aprilli alguses. Teine laev Superstar lisandus Eesti ja Soome vahele 2008 aasta aprillis ning uusima alusena alustas tänavu jaanuaris Läänemere moodsaim, LNG-kütusel seilav keskkonnasõbralik Megastar.