Kõigile klientidele keda antud otsus puudutab ja kes on ostnud reisikorraldaja GoAdventure pakettreisi või lennupileti Bulgaariasse pakub GoAdventure alternatiivlahendusi. "Informeerime kõiki personaalselt, leidmaks parimad ja sobivamad alternatiivsed reisivõimalused," ütles Kirilova.

"Oleme kindlad, et leiame meie klientide parima alternatiivse lahenduse. Juba täna saame pakkuda GoAdventure reisivalikust meie Egiptuse reise sügisest 2016 kuni kevadeni 2017. Meie pakutavatest eksootikareisidest on alati hea meel pakkuda reise Taisse ja Bali saarele, kus saab kogeda kordumatut ilu. Oleme lähiajal avamas ka uut sihtkohta Hispaaniasse ja lisaks palju uusi eksootilisi reisisihtkohti."

Kui klient ei soovi alternatiivseid lahendusi ja soovib raha tagastust ärajäänud reisi eest, tuleb saata avaldus aadressile info­@goadventure.ee. Hüvitamise avaldused rahuldatakse vastavalt reisitingimustes toodud korrale 14 päeva jooksul.

"Reisikorraldaja GoAdventure eesmärk on, et kliendid jäävad alati meie teenustega rahule ja ei soovi riskida antud olukorras kliendile pakutavas teeninduskvaliteedis," kinnitab Kirilova. "Vabandame tekitatud ebamugavuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest!"

Jaga
Kommentaarid