40 protsenti küsitletutest pidasid kõige häirivamaks seda, et nad pole teistele kättesaadavad. Kehvad transpordiühendused olid kõige stressitekitavamaks 26 protsendil vastanutest ning mürarikas keskkond häiris 24 protsenti reisijatest.

Kuid koguni 61 protsenti küsitlusele vastanutest hindas enim pingeid ja närvilisust põhjustavaks internetiühenduse puudumist. Reisijatele oli internet kõige olulisem teenus, mida nad hotelli juures hindasid.

Netis taheti käia rohkem kui telekat vaadata (televiisori puudumine häiris 17 protsenti vastanutest), vanni puudumist pidasid häirivaks vaid 5 protsenti ning külmkapi mittepakkumist majutusasutuse poolt 3 protsenti.

Alla ühe protsendi reisijatest on minibaari fännid - nende jaoks oli selle puudumine reisil kõige ebameeldivamaks kogemuseks.

Ärireisijad vastasid, et nad logiksid saabudes internetti veel enne, kui oma asjad hotellis lahti pakivad. Kaks kolmandikku (64 protsenti) eelistavad kodustega kontakti võtmiseks kasutada internetti telefonikõne asemel.

Uuringu viis läbi InterContinental Hotels Group.

Hotellid on viimastel aastatel kogenud tõsist kriitikat sellepärast, et tahavad WiFi kasutamise eest raha küsida. Telegraph Travel uuris eelmisel aastal 70 hotelli ja hotelliketi käest, kas nad pakuvad tasulist või tasuta juhtmevaba internetti. Vaid 24 neist pakkusid WiFi-t tasuta.