Üle kogu laeva desinfitseeriti kõik kajutid, nii reisijate- kui meeskonnaalal, tööde hulka kuulus ka föönide, telefonide, televiisoripultide jms. desinfitseerimine. Samuti desinfitseeriti kõik restoranide ja baaride alad, seinad, mööbel, tekstiilid, aknad, aknalauad, vaibad ja põrandad. Desinfitseerimine puudutaks ka kõiki kööke. Sunflower saunakeskuses desinfitseeriti kõik alad ning vahetati uuesti välja kogu vesi. Aktsiooni käigus desinftseeriti ka konverentsiala, kõik koridorid, ootealad, trepialad, liftid, avalikud toaletid, kaubaveojuhtide söökla, meeskonnasöökla, kõik kontoriruumid ja tööalad, meeskonna jõusaal, välistekid, reelingud ja ukselingid, Tax Free Superstore ja teised poed, promenaadiala koos klaasseinadega ning kasiino, k.a. mänguautomaadid.

Erilist tähelepanu pöörati laste mänguala Silja Landi puhastamisele, kus desinfitseeriti kõik pinnad ning mänguasjad, mida puhastada ei saanud, läksid hävitamisele. Hävitati ka kõik pabermaterjal, mis võis viirusega kokku puutuda, samamoodi tegutseti aktsioonis kasutatud puhastusmaterjalide- ja tööriistadega.

Desinfitseerimisaktsioonis osales üle 400 inimese ning see kestis kella 9.30 hommikul kuni kella 19 õhtul kui algas reisijate pealeminek.

Desinfitseerimiseks kasutati spetsiaalseid kemikaale ning eksperdid andsid meeskonnale kohapeal täiendavaid juhiseid. Eksperdid jäävad laevale ka praegu, et jälgida olukorda ning teha jooksvalt riskianalüüsi, et kiiresti võtta kasutusele täiendavaid meetmeid kui selleks vajadus on.

Ettevõte koos Silja Symphony meeskonna ning koostöös Soome terviseametiga on viimase 1,5 nädala jooksul teinud ühiseid jõupingutusi noro-viiruse leviku tõkestamiseks ja väljatõrjumiseks, mis selle aja jooksul on tekitanud terviseprobleeme üle 200 inimesele. Soome terviseamet jätkab täiendavate testidega ning juhiste andmisega laevale ja sadamaaladele.

Tallink vabandab reisijate ees ebamugavuste pärast ning lubab jätkuvalt tõsiselt panustada olukorra lahendamisesse. Küsimuste või kaebuste puhul palub ettevõte pöörduda klienditeeninduse poole. Ühtlasi soovib ettevõte tunnustada Silja Symphony meeskonna aktiivsust ja motivatsiooni epideemiatõrjeplaani elluviimisel kui ka täiendavate meetmete kasutuselevõtul. Ka koostöö Soome terviseametiga on olnud väga hea ja tõhus.

Reisilaev Silja Symphony sõidab Helsingi-Stockholmi liinil Rootsi lipu all.