AS-i Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Margus Hundi sõnul tähendab Lõunasadamas asuva Olümpiaterminali kasutamine reisijatele mitmekesisemat valikut ettevõtte Helsingi-liini sõidugraafikus ning sihtsadama valikul. „Ka meie Helsingi-Stockholmi liini laevad kasutavad just seda terminali, samuti asub see Helsingi kesklinna vahetus läheduses. Ajagraafiku kujundamisel pidime arvesse võtma nii vabade kaikohtade olemasolu kui teiste laevade tihedat liiklust piirkonnas, kuid loodame, et uued väljumis- ja saabumisajad on kevad- ja suveperioodiks just sobivad“, lisas Hunt.

23. aprillist hakkab Silja Europa väljuma iga päev kell 8 Helsingi Olümpiaterminalist, saabudest Tallinna D-terminali kell 11.30. Väljumine Tallinnast on planeeritud igapäevaselt kella 17.30-ks ning saabumine Helsingisse kell 21.00. Alus võtab peale vaid reisijate sõidukeid ning väiksemamahulisi kaubavedusid, raskeveokeid teenindab ettevõte liini teiste laevadega nagu kaubalaevaga Sea Wind, kiirlaevadega Star ja Superstar ning kruiisilaevaga Baltic Queen, mis sõidavad vastavalt Vuosaari sadamasse ning Helsingi Läänesadamasse.

Silja Europa alustas Tallinna-Helsingi liinil 13.märtsil pärast üle aasta kestnud prahtimisperioodi Austraalias. Hetkel sõidab alus Tallinnas D-terminali ning Helsingis Lääneterminali. Planeeritud dokis viibivat Baltic Queeni asendav Silja Europa väljub praeguse graafiku järgi igapäevaselt Tallinnast kell 12.30 ja Helsingist kell 18.30 kuni Baltic Queen`i naasemiseni 22.aprillil.

Silja Europa teenindab ka suvel aset leidvat 6 erikruiisi Gotlandile, mis algavad juunis.

Laeval viidi enne märtsis liinile naasemist läbi suured ümberehitustööd, mis puudutasid laeva 7. ja 8. tekki, kus asuvad poed, restoranid ja baarid. Nii Tax Free Superstore kui parfümeeriapood on saanud täiesti uue näo, milleks võeti ümberehituse käigus maha nii mõnigi sein. Restoranidest uuendati täielikult iseteenindusrestorani Fast Lane ja eelnevalt Tauruse nime kandvat a la carte restorani, mis tõi Tallinki kaubamärgi alla esmakordselt Silja Line`i kruiisilaevadel ülimenuka itaalia restorani Tavolata. Ka showbaari ja diskot kohandati kaasaegsemaks.

Kajutite arvult maailma suurimate hulka kuuluv reisilaev Silja Europa on ehitatud Saksamaal aastal 1993. Silja Europa pikkus on 202 meetrit, laius 33 meetrit ning ta võtab korraga peale üle 3000 reisija. Laeval on kuus erinevat kajutiklassi, viis restorani, kaks baari ja ööklubi, ilusalong ja saun ning neli poodi. Alusel on kõrgeim jääklass 1A Super ning maksimumkiirus 21,5 sõlme. Laeva autotekk mahutab 932 liinimeetrit sõidukeid ja kaubaveoühikuid.