Kuigi Ryanair reklaamib ennast kui kõige odavamat lennufirmat, on veel odavamaid, kui kõik Ryanairi varjatud lisatasud pileti lõpphinnale sisse arvestada.

WhichAirline.com-i uuringus arvutati keskmine ühe otsa lennupileti lõpphind, arvestades üht registreeritud pagasit ja piletitasusid rohkem kui 300 tuhandele lennule.

Maailma odavaimaks lennufirmaks osutus Pegasus Airlines - Türgi lennufirma, mille pileti keskmine lõpphind tuli 63 eurot.
Wizz Air oli järgmine hinnaga 75,6 eurot, järgnes Blue Air Rumeeniast 82,3 euroga ning siis alles Ryanair 83,3 euroga.

Kahekümnest lennufirmast vaid kümme olid 120 eurost odavama keskmise lõpphinnaga.

EasyJeti keskmine hind oli 89,8 eurot, järgnes Air One, Itaalia lennufirma (90,8 eurot) ja Poola lennufirma Eurolot (96,8 eurot). Oli ka üllatavalt kõrgete hindadega odavlennufirmasid. Jet 2 keskmine lõpphind jäi näiteks 165,1 euro juurde, Islandi WOW Airi keskmine lõpphind tuli aga 189 eurot. Thomas Cooki keskmise pileti lõpphind oli aga ligi kolm korda kallim kui Pegasuse oma - 206,3 eurot.

Uuringust tuli välja ka see, et hoolega tuleb enne mõelda, kas võtta kaasa 15- või 20-kilone pagas. Kui võtta 15-kilone ja ületada lubatud normid, võivad lisatasud ulatuda saja euroni. "Odavlend võib olla nagu liikumine miiniväljal," kirjeldab WhichAirline.com lennufirmade tingimusi, "nad üritavad igal võimalusel pakkuda "lisasid", mis maksavad terve varanduse. Samas on nende väärtus kaheldav. Prioriteetne pardaleminek ei tee näiteks kellegi reisi lühemaks. Lihtsalt saab täpselt sama kaua oodata, ainult et suurema osa sellest ajast peab veetma lennukis, mitte värava ootejärjekorras."