USA firma Go Group LLC tegi koostöös GO Airport Expressiga uuringu, milles küsitles 600 reisijat, et välja selgitada, kas nad toateenindust kasutavad.

Küsitlus muutus aktuaalseks, kui selgus, et osad hotellid on hakanud toateenindust koomale tõmbama või lausa lõpetama. Hommiku- või õhtusööki lihtsalt ei tellitud enam tuppa piisavalt tihti.

Küsitlustulemused kinnitasidki sedasama: 40 protsenti reisijatest vastasid, et kasutavad toateenindust väga harva ja 37 protsenti, et mitte kunagi. 18 protsenti ütlesid, et nad tellivad mõnikord toitu numbrituppa ja ainult kolm protsenti tunnistasid, et kasutavad toateenindust tihti. Kaks protsenti vastanutest kasutasid aga alati.

Mõned hotellid on hakanud toateenindust asendama teiste teenustega. Näiteks saab söögi tuppa tellimise asemel osta seda alati lahti olevast hotelli puhvetist.

Hea lugeja, millal lasid toateenindusel hotellis viimati omale söögi tuppa saata?