Olgu tegemist peene restorani või kiirsöögikohaga, alati võib köögipoolel olla kasutuses nippe, mis aitavad näiteks kehvema tooraine kliendile märkamatult pähe määrida. Mõnikord aga aitab klient ise kaasa sellele, et retoranielamust mõne ebameeldiva detailiga varjutada. Siin on mõned nõuanded, kuidas restoranis käimisest saaks parem elamus.

Ära jää viimaseks kliendiks - sulgemise ajal sisenemine tähendab, et serveeritakse kõige kauem seisnud toitu, personal on juba väsinud, tagaruumis võib aga keegi juba põrandaid mopiga nühkida.

Ära ülbitse. Mõtle enne hoolega, kui toidu tagasi saadad. Kokk vihastab selle peale üsna kindlasti. Oma viha valab ta välja ka ettekandja peale. Olles viisakas, saab kindlasti parema teeninduse ja parema söögi. Kui kannatab, tee märkus söögi kohta alles lahkudes.

Kui tualett restoranis on räpane, siis sama võib arvata ka köögi kohta. Väldi selliseid kohti.

Telli liha kas keskmiselt või väheselt küpsenuna, mitte "well done" ehk korralikult läbiküpsetatuna. Põhjus on lihtne - "well done" liha võib valmistada ka vanemast ja vintskemast lihakäntsakast, mille kokk rõõmuga ära kasutab, vähem küpsetatud liha peab aga olema pehmem ja kvaliteetsem.

Telli värsket kala või jäta üldse tellimata. Lõhefilee on hea, aga pasta kalatükkidega - juba halvem. Kalasupiga on samuti lood kahtlasemad - neisse toitudesse saavad kokad tavaliselt ära sokutada vanema tooraine, mida fileena serveerida enam ei kõlba.

Väldi "söö palju jaksad" kohti. Buffeelauad tähendavad seda, et toit seisab pikalt soojas ning lisaks sobravad paljud teised sööjad selles toidus, kuhjates ka omale portsjone taldrikusse.
Hotellide bufeelauda on seega mõistlik saabuda võimalikult vara - kui toit on veel vähe aega soojendatavas nõus seisnud ja seda pole palju puututud.

Hoidu kandikutest. Need on bakterite kasvulavad. Keegi tõmbab kandikud küll enne uuele ringile minekut niiske lapiga üle, kuid see ei aita. Kiirsöögikohtades küsi toit kotiga kaasa, isegi siis, kui kavatsed kohapeal ära süüa, kuid kandikut ära võta.